Eli se Toporowskin nivusvamma oli sitten kuitenkin pahempi, mitä viime lauantaina ensimmäisistä arveluista saattoi päätellä. No, sen verran kehnoa Topon pelaaminen tuossa Ilves-pelissä ne 40 minuuttia olikin että parempi kun mies huilaa tänään ja hoitaa vaivansa kuntoon. Tää on ilmeisesti ensimmäinen kerta kun Topo on Lukon aikana loukkaantumisen takia sivussa, kymppitilin täyttymisen takia hän on ne aiemmat huilinsa joutunut pitämään.
Päinvastoin kuin tähän ketjuun aiemmin kirjoitin, niin Härkälä ilmeisesti sittenkin vielä valmentaa Ässiä kun kiekko jäähän putoaa, eikä Peltonen ole mukana pelissä. Eli väärässä olin noissa kahdessa veikkauksessani.
Mä en tästä odota mitään helppoa peliä Lukolle, ja toivottavasti eivät pelaajatkaan ole siihen syyllistyneet. Tosin, mulla on tuolla Lukkomanian kausiveikkauksessa tähän peliin pistetty Lukolle 5-2, joten sen puoleen illasta voi vielä tulla pitkä Lukolle.
Ajoissa pitäisi vissiin lähteä liikenteeseen, että saa auton vielä jotenkuten parkkiin hallin lähelle. Ja kuten Eerolakin lehdessä sanoi, niin turvatarkastukset hidastavat sisäänkäyntiä, joten muidenkin kannattaa olla ajoissa paikalla.