Tänään TPS kohtaa vieraskentällä Sportin. Viime ottelussa TPS pelasi pirteintä lätkää pitkiin aikoihin ja hallitseva mestari oli ajottain todella tukalalla. Lopulta tuli maalin tappio (4-3), mutta kaikki, jopa Urheilulehti, huomasi TPS:n ilmeen muutoksen. HPK:ta vastaan kauden avauksessa napattiin hyvällä pelillä 3 pistettä. Tepsiltä seurannan arvoinen pelaaja on Lauri Tukonen, joka mättäsi 2+1 tehot Kärppien verkkoon.
Sport on aloittanut kautensa myös vahvasti. Kolmesta ottelusta viisi pistettä. Ilman yhtään Sportin pelejä katsoneena, kannattaa katsella todennäköisesti Challe Bertrandia, joka myös minulla on Liigapörssissä. Jos hän on pelipäällä, on Sportilla mahdollisuuksia kolmen pisteen voittoon ja jatkaa TPS:n Sport-peikon ruokkimista.
Kokoonpanoja en itse löydä mistään, joku Veikkauksen asiakas voisi ne käydä vaikka sieltä poimimassa. Eiköhän TPS jatka samoilla mitä pelasi Kärppiä vastaan.
Kärppiä vastaan TPS:n kokoonpano näytti tältä:
Jerry Ahtola - Eric Perrin - Dave Spina
Lauri Tukonen - Tero Koskiranta - Tomi Kallio
Julius Vähätalo - Ville-Vesa Vainiola - Ilkka Pikkarainen
Niklas Salo - Jonne Virtanen - Elias Karvonen
Henrik Tallinder - Tomas Mojzis
Jani Forsström - Petteri Nummelin
Niklas Friman - Harri Tikkanen
Elmeri Eronen
Teemu Lassila
Alexander Georgiev (saattaa olla aloittava maalivahti)
Sport on aloittanut kautensa myös vahvasti. Kolmesta ottelusta viisi pistettä. Ilman yhtään Sportin pelejä katsoneena, kannattaa katsella todennäköisesti Challe Bertrandia, joka myös minulla on Liigapörssissä. Jos hän on pelipäällä, on Sportilla mahdollisuuksia kolmen pisteen voittoon ja jatkaa TPS:n Sport-peikon ruokkimista.
Kokoonpanoja en itse löydä mistään, joku Veikkauksen asiakas voisi ne käydä vaikka sieltä poimimassa. Eiköhän TPS jatka samoilla mitä pelasi Kärppiä vastaan.
Kärppiä vastaan TPS:n kokoonpano näytti tältä:
Jerry Ahtola - Eric Perrin - Dave Spina
Lauri Tukonen - Tero Koskiranta - Tomi Kallio
Julius Vähätalo - Ville-Vesa Vainiola - Ilkka Pikkarainen
Niklas Salo - Jonne Virtanen - Elias Karvonen
Henrik Tallinder - Tomas Mojzis
Jani Forsström - Petteri Nummelin
Niklas Friman - Harri Tikkanen
Elmeri Eronen
Teemu Lassila
Alexander Georgiev (saattaa olla aloittava maalivahti)