Pe 18.9.2015 Otteluseuranta (Mestis)

  • 3 433
  • 49

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Jokipojat - Jukurit 18.30
KeuPa HT - Hermes 18.30
Peliitat - K-Vantaa 18.30
RoKi - Hokki 18.30
SaPKo - JYP-Akatemia 18.30
TUTO Hockey - LeKi 18.30

Tänään jälleenluvassa täysi kierrosja seuraillaan SaPKon peliä fanseatin kautta ja parin oluen.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Toimiiko muilla SaPKo-Akatemia fanseat lähetys? Minulla näkyy kaikki muut pelit mutta ei tuo.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Joensuussa ei paljoa hetkauta Mestiksen alakulo ja positiivinen höpinä Jokipoikien ympärillä näkyy! Väkeä valuu siis kohtuullisesti halliin, vaikka lähtökohdat on mitä on.

Hockey Town!
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Fanseat pimeänä Susirajalla, onko vika minun ATK-taidoissa vai yleinen härö?

Ei toimi täälläkään se(kään) peli. Perkele, paskan möivät. Onneksi on halpa paska.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Ilmeisesti Itä-Suomesta on liian pitkät piuhat. VMP
 

NatKingCole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avoin kilpailu
Kirjauduin vielä kerran ulos ja valitsin SaPKon pelin uudelleen ja nyt näkyy. Mutta ei tuolta näköjään lennosta näitä vaihdella. Ei vaan kuva vaihdu vaikka kuinka klikkaa jotain toista peliä.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Jokipoikien twitterissä, että liki kaikki lähetykset viivästyy lähetysongelmien vuoksi.

Kaikki muut näkyi kyllä paitsi Savonlinnasta ja Joensuusta. Mutta eipä tällä hinnalla parin ekan minuutin näkemättä jääminen haittaa.
 
Joensuussa Fanseat-lähetys pimeänä, mutta Teemu Turunen on vienyt Jukurit 0-1-johtoon.

KeuPa röhmyyttää Hermestä oikein urakalla, reilu 8 minuuttia pelattu ja tilanne 3-0.
 

4ahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Keuruulta lähetykset toimii hienosti kuten kotijoukkueen pelikin. Taitaa olla kahdeksan minuuttia pelattu ja peli 3-0. Hermestä hoonataan tänään kakkoseen.

E1. Taisi sitten kamera hajota, mustaa ruutua pukkaa
 

paraspelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Nyt lähti lähetys Joensuusta näkymään, mutta kuva on sananmukaisesti kuin hidastetusta filmistä. Ei voi olla netistä/koneesta kiinni. Mites muilla?
 

Gameson

Jäsen
Tuli nähtyä Turusen 0-1 maali jälkikäteen, ja olen edelleenkin sitä mieltä, ettei Turusta ja Mäkisiä saisi erottaa. Homma toimii upeasti.
 

JoKP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinettiurheilua vastustavat joukkueet
Fanseat palvelu on ainakin tällä hetkellä enemmän kuin lapsen kengissä, lähetyksen sain näkymään vasta nyt, eli erätauolla.
 

paraspelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Nyt näyttäisi streami näkyvän realistista vauhtia. Tosin tuo äänen häiriö sekä masentunut markus selostamossa aiheuttaa nyt sen, että aion painaa mute-nappulaa. Onneksi sellainen tästä Fanshitistä löytyy.
 

WLuK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hokki
Itse olen nähnyt yhden lähetyksen Kajaanista ja nyt toisen Rovaniemeltä. Kyllä näitä lähetyksiä ainakin voi hyvillä mielin seurata. Ei mitään liian häiritsevää ole lähetyksistä löytynyt. Toki kehittämisen varaa on, mutta ihan katsomiskelpoisia lähetyksiä pohjoisesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös