Pe 18.3.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 89 561
  • 963

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Ei ne ole cheerleadereita. Jotain modernia, minä en rautakankena näistä enempää ymmärrä.
Hah, olin juuri vastaamasa että kukaan ei tiedä, tää on joku avant-garde -projekti joka avautuu kenties ensi vuosisadalla :D
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
SaiPa tuhlailee paikkoja ja jyp tekee. Jotenkin en vielä silti jaksa olla huolissani, kun peliasenne on SaiPalla tuo mitä on.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ois ollu puhdas niitti jos Simo olisi pystyssä pysynyt.

Jos tätillä olis munat se olis setä.

Kuinka monesti näette että vanhanaikainen käännetään pää ylhäällä ja selkä suorassa? Aika usein kovassa vauhdissa se liuku joudutaan kääntämään matalalla painopisteellä. Liivikille hattua että nousi heti ylös eikä kalastellut 5min. Huonosti luettu tilanne taklaajalta, kukaan ei kuollut ja elämä jatkuu.

Mitäs mitäs?

Perus Generousin pommi vastapalloon, ei sen kummempaa toistaiseksi.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Liivik menetti juuri tasapainon kun Lassenin pommi osui. 2+10 no joo päähän osu niin ok ei tuosta enempää voinut millään antaa. Lassen pisti silmään fyysisellä pelillään. IFK oli vähän arka ja kiekot karkaili liikaa.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hah, olin juuri vastaamasa että kukaan ei tiedä, tää on joku avant-garde -projekti joka avautuu kenties ensi vuosisadalla :D

Minulle tuo ei aukea :) Tämä ei ole kritiikkiä tanssijoita kohtaan, ei se ole niiden vika, että mä en tajua.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liivikillä li aika kova vauhti ja kaarsi maalin takaa jyrkästi. Tällöin painopiste on ihan luonnostaan hyvin alhaalla. Liivik ei mitenkään kyykännyt ym ja Lassen olisi voinut jättää ajamatta. Onneksi Liivik on kondiksessa.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Heti Chad Rau alkaa sikailemaan kun pleijarit alkaa.

(hymiö jos ei muuten aukea)
 

outolintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Muutama sm -liigasta
Raksilan ensimmäinen erä: tasaista - pirun tasaista. Näennäisesti Kärpät hallitsevat, mutta TPS on mukana.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mukavaa sähinää Jyväskylässä tilanteiden jälkeen, pidän. Tämä on poffia!
 

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Täytyy tosiaan arvostaa märkä-simoa siitä, ettei jäänyt makaamaan ja kalastelemaan isompaa jäähyä.
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
hahaa selain kaatu ja eipä sitten katellakaan peliä enää. Hyvin ruudulla taas varauduttu kauden tärkeimpiin peleihin ei jumalauta!!!
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Tän pitäis olla JYPille 4-0 mutta kun ei mene paikoista. Ihan yhtä päätä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös