Edellinenkään kohtaaminen (05.03.2016) ei Oulussa kiinnostanut, joten tehdään tälläkin kertaa itse!
TPS tänään:
#22 Jerry Ahtola - #10 Eric Perrin - #71 Tomi Kallio
#44 Elias Karvonen - #25 Jussi Makkonen - #19 Francis Pare
#84 Ilkka Pikkarainen - #91 Ville-Vesa Vainiola - #48 Julius Vähätalo
# 6 Niklas Friman - #29 Jonne Virtanen - #43 Otto Nieminen
#78 Patrik Moisio
# 7 Henrik Tallinder - #36 Elmeri Eronen
#20 Jani Forsström - #56 Kalle Kaijomaa
#64 Olli Malmivaara - #55 Harri Tikkanen
#35 Teemu Lassila
(#30 Aleksandar Georgiev)
Loukkaantuneet: #12 Dave Spina, #17 Tadas Kumeliauskas, #32 Lauri Tukonen, #34 Oskari Setänen
Rotaatio: # 3 Petteri Nummelin (?)
Patrik Moision mukanaolo on ehdottomasti positiivinen asia. Samaan posi-laariin menee myös Niklas Frimanin peluuttaminen hyökkääjänä sekä vihdoinkin löytynyt järki seiskapuolustaja/13. hyökkääjä -komboon. Niklas Friman on siinä mielessä arvokas pelaaja, että hän pystyy pelaamaan niin hyökkääjänä kuin puolustajanakin. Kannattajien mielestä Friman on ehdottomasti hyökkääjä, mutta pelaaja itse (ja välillä valmennuskin) pitävät häntä enemmän puolustajana.
TPS tänään:
#22 Jerry Ahtola - #10 Eric Perrin - #71 Tomi Kallio
#44 Elias Karvonen - #25 Jussi Makkonen - #19 Francis Pare
#84 Ilkka Pikkarainen - #91 Ville-Vesa Vainiola - #48 Julius Vähätalo
# 6 Niklas Friman - #29 Jonne Virtanen - #43 Otto Nieminen
#78 Patrik Moisio
# 7 Henrik Tallinder - #36 Elmeri Eronen
#20 Jani Forsström - #56 Kalle Kaijomaa
#64 Olli Malmivaara - #55 Harri Tikkanen
#35 Teemu Lassila
(#30 Aleksandar Georgiev)
Loukkaantuneet: #12 Dave Spina, #17 Tadas Kumeliauskas, #32 Lauri Tukonen, #34 Oskari Setänen
Rotaatio: # 3 Petteri Nummelin (?)
Patrik Moision mukanaolo on ehdottomasti positiivinen asia. Samaan posi-laariin menee myös Niklas Frimanin peluuttaminen hyökkääjänä sekä vihdoinkin löytynyt järki seiskapuolustaja/13. hyökkääjä -komboon. Niklas Friman on siinä mielessä arvokas pelaaja, että hän pystyy pelaamaan niin hyökkääjänä kuin puolustajanakin. Kannattajien mielestä Friman on ehdottomasti hyökkääjä, mutta pelaaja itse (ja välillä valmennuskin) pitävät häntä enemmän puolustajana.