Mutta siinä on vaarana että menee lataus yli. Ainakin tänään JYPin hermokontrolli piti hyvin. SaiPan vastaava... No ei mennyt ihan putkeen.
Suvereeni esitys JYPiltä, säälittävä potkuyritys McIntyreltä. Pelikieltoa tälle pellelle.
Yrittikö SaiPan tähtipelaaja potkaista vastustajaa? Katso videolta, miten ärtyisä kultakypärä ajoi itsensä jäähylle - SM-liiga - Ilta-Sanomat
Mielestäni koittaa potkasta Pileä
Suvereeni esitys JYPiltä, säälittävä potkuyritys McIntyreltä. Pelikieltoa tälle pellelle.
Yrittikö SaiPan tähtipelaaja potkaista vastustajaa? Katso videolta, miten ärtyisä kultakypärä ajoi itsensä jäähylle - SM-liiga - Ilta-Sanomat
Kyllä tuo potkulle minun silmiin näytti.
Nyt kyllä menee itkun puolelle, tuskallista se on kun häviää, kaikki on vastaan tanssitytöt, tunnelma, Ritari ja varmaan jääkoneen kuljettajakin.Kunnarin kommentti: Tuomarit unessa Jyväskylässä - SM-liiga - Jääkiekko - Sport - MTV.fi
Nämä on näitä, ei ole ensimmäinen eikä varmasti viimeinen kerta kun SaiPa pelaa tuomareitakin vastaan.
Varmaan tuota 0:58 kohdalla olevaa liikettä spekuloidaan.Tarkotatteko tota 15 sekunnin kohalla tapahtuvaa liikettä? Miusta vaikuttas pikemminkin tahalliselta jalkakampin yritykseltä, toki rangaistuksen arvonen liike miusta.
Joo kyllähän JYPpiläisten pitäisi edes numeroihin saada ajaa. Kaikkea sitä näkee, että tälläistä ei hyväksytä.Nyt kyllä menee itkun puolelle, tuskallista se on kun häviää, kaikki on vastaan tanssitytöt, tunnelma, Ritari ja varmaan jääkoneen kuljettajakin.
Miusta vaikuttas pikemminkin tahalliselta jalkakampin yritykseltä, toki rangaistuksen arvonen liike miusta.
Ja minun silmiini toi näyttää kampitusyritykseltä. Varmaan lasien paksuudella ja värityksellä jokainen näkee sen tulkitsemallaan tavalla.Kyllä tuo potkulle minun silmiin näytti.
Ja minun silmiini toi näyttää kampitusyritykseltä. Varmaan lasien paksuudella ja värityksellä jokainen näkee sen tulkitsemallaan tavalla.
JYPin kakkonen on kunnon pihviketju, siihen vielä kaupan päälle Yonkman, niin avot! Tämä ketju vois käydä värkkäämässä maalin pari, mitä Raun ja kumppaneiden pimentämiseltä ehtivät.
no kai se nyt hyvänä pysyy jos johtaa 4-0Mutta siinä on vaarana että menee lataus yli. Ainakin tänään JYPin hermokontrolli piti hyvin. SaiPan vastaava... No ei mennyt ihan putkeen.
No, Järvinen toki veti siinä jälkitilanteessa ihan reilun oikean suoran, joka sattui osumaan pitkälti ohi.
Järvinen kun olis vain tönäissyt sillä hanskalla Pullin naamaa, niiin mitään ei olis tullu. Nyt kunnon suora niin lujaa että Pullilla tuli vekki nenän varteen.
Siihen päälle se kuuluisa "miten kiekko pomppii", niin
tulos on tässä.