Voi elämä. Ahtolan maalijyvä tuskin koskaan löytyy jos Töykkälän laidalla joutuu pelaamaan. Toivottavasti Ramu tulee kuntoon ja pian. Itse olisin kyllä laittanut Piiparisen tähän keskelle, mutta toivottavasti Nokka tietää paremmin.HIFK tänään:
Ahtola-Töykkälä-Wärn
Olisiko niin, että tämä ketju hoitaa päävastuun Kerälöitä vastaan pelaamisesta?Voi elämä. Ahtolan maalijyvä tuskin koskaan löytyy jos Töykkälän laidalla joutuu pelaamaan. Toivottavasti Ramu tulee kuntoon ja pian. Itse olisin kyllä laittanut Piiparisen tähän keskelle, mutta toivottavasti Nokka tietää paremmin.
HIFK tänään:
Eli ns. kärkikokoonpanosta sivussa ilmeisesti loukkaantumisten takia Ramstedt ja Hamilton. Jotenkin tuo HIFKn hyökkäyskalusto ei enää vaikutakaan niin kovalta verrattuna Jokereiden vastaavaan.
Melart ja Kovanen sivussa pakkirotaation vuoksi.
Voi elämä. Ahtolan maalijyvä tuskin koskaan löytyy jos Töykkälän laidalla joutuu pelaamaan. Toivottavasti Ramu tulee kuntoon ja pian. Itse olisin kyllä laittanut Piiparisen tähän keskelle, mutta toivottavasti Nokka tietää paremmin.
Olisiko niin, että tämä ketju hoitaa päävastuun Kerälöitä vastaan pelaamisesta?
HIFK tänään:
Melart ja Kovanen sivussa pakkirotaation vuoksi.
Lähes miljoonan palkaa kausitasolla nostavat 3.&4.ketju...
Mäki-Heino-Nokelainen
Pihlman-Pirnes-Ben-Amor
Jonkunlaista historiaa?
Vittu että on väsynyttä. Paljonhan mahtaa liigan paras ketju Lahti-Kerälä-Pulkkinen nostaa, etenkin jälkimmäinen kaksikko?
Lähes miljoonan palkaa kausitasolla nostavat 3.&4.ketju...
Mäki-Heino-Nokelainen
Pihlman-Pirnes-Ben-Amor
Jonkunlaista historiaa?
Vittu että on väsynyttä. Paljonhan mahtaa liigan paras ketju Lahti-Kerälä-Pulkkinen nostaa, etenkin jälkimmäinen kaksikko?
Me viedään Suomi-kiekkoa uudelle tasolle, vaikka tuo valitettavasti onkin nappikauppaa isoihin liigoihin verrattuna. Ottakaa kupit mukaan matsiin, mä pyydän, että muutama Jokeri-veli heittää niihin vaihtorahat.Narrien nelonen tänään on varmaan yksi kalleimmista nelosketjuista kautta aikain Suomessa. Philman-Pirnes-Ben-amor.
pakko sanoa IFK.sta että JOS mukana olisi ketju Hamilton - Ramstedt -Hyvönen..olisi jengi aikas lailla kovempi . Ei se huono ole nyttenkään.
Eihän teillä ole mistä heittää...?Ottakaa kupit mukaan matsiin, mä pyydän, että muutama Jokeri-veli heittää niihin vaihtorahat.
Mäki, Heino, Semir ja peliesitysten, mutta ei tehopisteiden valossa Noksukin ovat antaneet tällä kaudella faneille kaikkea muuta kuin henkisiä vammoja. Pirnes on ollut käytännössä rikki siitä lähtien, kun alkoi juuri saada peliään kuntoon ja Pihlmanin palkasta ei taida olla kenelläkään mitään tietoa.Ottakaa te ne kupit mukaan ja pyytäkää noita 3.&4. ketjun miehiä heittämään teille osa palkastaan korvauksena kauden aikana aiheutetuista henkisistä kärsimyksistä :)
Eihän teillä ole mistä heittää...?
Ottakaa te ne kupit mukaan ja pyytäkää noita 3.&4. ketjun miehiä heittämään teille osa palkastaan korvauksena kauden aikana aiheutetuista henkisistä kärsimyksistä :)
Vaaka heilahti juuri 45-55% Jokereille. Kaksi elintärkeää miestä poissa kokoonpanosta. Täytyy toivoa että Lennu onnistuu täydellisesti Kiben ja Peran kanssa, sillä ykkönen tullaan todennäköisesti ottamaan meiltä pois ja sen jälkeen meille ei jääkkään juurikaan mitään. Paitsi hyvä nelonen.
HIFK lähtee altavastaajana sittenkin.