Jep. Sama kuin jalkapallossa, erittäin kiinnostava ja arvostettu.Mahtaa olla raskasta elämää kun pitää tällaisia miettiä. Olympiakulta on olympiakulta.
Jep. Sama kuin jalkapallossa, erittäin kiinnostava ja arvostettu.Mahtaa olla raskasta elämää kun pitää tällaisia miettiä. Olympiakulta on olympiakulta.
Puhumattakaan jostain Miracle on Icesta. Tarkemmin ottaen myös kaikki Neuvostoliiton olympiavoitot pitää mitätöidä koska ei ollut NHL-pelaajia mukana.Mahtoiko muuten -95 suomalaisia kiekkokannattajia vituttaa ja hävettää ensimmäinen maailmanmestaruus, kun Tukholmassa ei ollut Gretzkyt, Messierit ja Lemieuxit pelaamassa?
Kysyn, koska itse en muista ja vähän sellainen fiilis nyt on.
Olin 3vuotias ja mä häpesin niitä veljiä! My god.Mahtoiko muuten -95 suomalaisia kiekkokannattajia vituttaa ja hävettää ensimmäinen maailmanmestaruus, kun Tukholmassa ei ollut Gretzkyt, Messierit ja Lemieuxit pelaamassa?
Mahtoiko muuten -95 suomalaisia kiekkokannattajia vituttaa ja hävettää ensimmäinen maailmanmestaruus, kun Tukholmassa ei ollut Gretzkyt, Messierit ja Lemieuxit pelaamassa?
Ei vituttanut.Mahtoiko muuten -95 suomalaisia kiekkokannattajia vituttaa ja hävettää ensimmäinen maailmanmestaruus, kun Tukholmassa ei ollut Gretzkyt, Messierit ja Lemieuxit pelaamassa?
Ette kannata vastustajaa kuitenkaan, kuten raumalaiset teki viime kevään mm-finaalissa?Mutta kuten totesin, katson finaalin ja kannustan Suomea.
Oliko niin että Kimi Räikkönen tuuletteli silloin Forsbergin kainalossa? Nyt varmaan meidän Valtteri Bottas vetää Landerin kainalossa.Joo siis jos sunnuntaina voitetaan Ruotsi niin 2006 hommat on sitten ns. tasattu. Eikö vaan? Eikö...ei.
Timosella on varaa.
Kjeh kjäh ja sieltähän se tuli.
Mahtaa olla pitkä rivi noita merkkejä kun -98 ensimmäisen kerran otettiin NHL-pelaajat mukaan. Oikeastaan siis vain äkkilaskemalla viidesti oikeasti voitettu jonkun toimesta Olympiakultaa. Muuten ollut höpöhöpömitaleita.Samaa mieltä. Työ ja muiden kiireiden vuoksi en nähnyt kuin Sveitsi-pelin ja tämän.
Ei nyt vaan yksinkertaisesti lähde. Ei vaikka kuinka yritti. Eikä tämä ollut kiinni edes aikaisesta ajankohdasta, vapaa päivä ja kaikkea. Ei vain millään sytytä.
Joo, kyllä minä sitä kultaa toivon mutta kuten viime talviolympialaisten kiekkoilu, minulle mestarin perään tulee *-merkki ja täsmennyksenä, että "voiton arvo on tavallista pienempi parhaiden pelaajien puuttumisen takia".
Ei vaan kuulu olympiahenkeen tämä.
Elä ny saatana pelottele. Vituttais ottaa taas hopeeta Ruotsia vastaan.Suomi pelasi tänään kuin Tappara ja teki vain minimaalisen voiton eteen.
Ei. Tai en minä ainakaan. Muista raumalaisista en tiedä. Aina omien puolella.Ette kannata vastustajaa kuitenkaan, kuten raumalaiset teki viime kevään mm-finaalissa?
Eli raastoi, kahvasi, itki ja haastoi. :)Suomi pelasi tänään kuin Tappara ja teki vain minimaalisen voiton eteen.
Älä yleistä yhtä käyttäjää koko yhteisöön.Ette kannata vastustajaa kuitenkaan, kuten raumalaiset teki viime kevään mm-finaalissa?
Ja juna kulkee. Seuraavaksi vastustajaksi toivon ROCia, koska tässä maailmanpoliittisessa tilanteessa se olisi mukavinta päihittää ja nimenomaan olympialaisissa.
Jalkapallossa on se että siellä ei sääntöjen mukaan edes voi olla parhaat pelaajat mukana. Olympiakiekossa on kuitenkin aina ne parhaat saatavilla olevat pelaajat, sille nyt ei mitään voi jos yksi liiga ei halua osallistua.Jep. Sama kuin jalkapallossa, erittäin kiinnostava ja arvostettu.
Torino isossa kaukalossa joten ei sitäkään voi laskea mukaan. Ei myöskään Naganoa kun Slovakit joutuivat pelaamaan ilman tähtiä jotain karsintaa lohkovaiheeseen.Mahtaa olla pitkä rivi noita merkkejä kun -98 ensimmäisen kerran otettiin NHL-pelaajat mukaan. Oikeastaan siis vain äkkilaskemalla viidesti oikeasti voitettu jonkun toimesta Olympiakultaa. Muuten ollut höpöhöpömitaleita.
Viren 76*Olympiakullan arvostus onkin sitten toinen asia.