Pe 18.2.2022 HPK - HIFK

  • 899
  • 7
Suosikkijoukkue
HPK
Kerho on vetänyt viimeiset neljä peliä vähän heikommalla tasolla ja otteista on ainakin minulle välttynyt lievä laiskuus, mikä saattaa toki johtua kovan pelitahdin aiheuttamasta väsymyksestä, huolestuttavaa jos jo tässä vaiheessa alkaa koneet piiputtamaan. Lisäksi kurittomia jäähyjä on tullut paljon ja kiekollinen peli ei ole ollut terävimmillään.

Edellin hyvä peli oli Tapparaa vastaan 5.2.2022 ja vaikka Kerho pelin hävisikin jatkoajalla niin siinä pelissä nähtiin ehkä kauden parasta Kerhoa ja Tapparakin pelasi todella kovalla tasolla.

Toivottavasti Pike saa tänään joukkueen syttymään pelille. Voitolla Kerho olisi enää kolmen pisteen päässä HIFK:sta ja kaksi peliä vähemmän pelattuna.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX
Suosikkijoukkue
Ilves
Olipas mukavata seurattavaa tämä Hämptonin peli. HPK lievästi niskan päällä koko ottelun mitassa, joka vähän yllätti näin ulkopuolisena. Varsin oikeutettu lopputulema.

Saapas nähdä yltääkö HPK kotietuun asti. Itse olin tosi skeptinen Ilves-HPK pelin jälkeen. Hyvä on pöhinä joukkueessa. Valtaisa on sopivan kokoinen adjektiivi Kerhon kehityskäyrää arvioitaessa Pikkaraisen ajalta.

Saapas nähdä kehittyykö kehitys rajallisesta pelaajamateriaalista huolimatta. Ja jos hommat etenee, niin mikäs saatana siinä oli, jottei Pike Helsingissä kukkaan puhjennut. Atun varjoisa haamu?
 

Kivitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
HPK on vienyt voiton kymmenessä edellisessä ottelussaan kahdeksan kertaa.¨Silti tuolla Kerhon omassa osiossa monet haukkuu ihan paskaksi. Peli on paskaa, joukkue on paska.. Ihan käsittämätöntä. :( Kerho viidentenä, paljon vähemmän pelanneet kuin useimmat.. mutta silti. Paska on paskaa :D Mieletön JOUKKUE! Vamos, Oranssi kevät.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
HPK on vienyt voiton kymmenessä edellisessä ottelussaan kahdeksan kertaa.¨Silti tuolla Kerhon omassa osiossa monet haukkuu ihan paskaksi. Peli on paskaa, joukkue on paska.. Ihan käsittämätöntä. :( Kerho viidentenä, paljon vähemmän pelanneet kuin useimmat.. mutta silti. Paska on paskaa :D Mieletön JOUKKUE! Vamos, Oranssi kevät.
Ei siis mitenkään provosoivasti tarkoitettuna, mutta kyllähän HPK-faneilla taitaa olla realistisuus aika hukassa noissa jutuissa. Se, että tolla rosterilla pystyy taistelemaan kotiedusta ja voittamaan tälläsiä matseja on kova merkki joukkueesta. Mutta onhan se ihan höpöhöpö-juttua, että joukkue pystyisi painamaan parhaassa mahdollisessa iskussa illasta toiseen, etenkin, kun HPK:n rosteri on aika ohut ja sentterit olisivat nimekkäissä Liiganjengeissä 3-4 ketjun senttereitä. Eiköhän HPK pelaa tälläkin hetkellä aika äärirajoilla. On absurdia kuvitella, että kauden parhaiden pelien taso olisi mahdollista saada jokaisessa/lähes jokaisessa pelissä.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Vaikka olin paikalla, niin meni ohi se loppusummerin biiffi. Kenen kanssa Karjalainen väänsi ja mikä oli muuten homma?
 

Vepe21

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kiekko-Vantaa, Mainz 05
Vaikka olin paikalla, niin meni ohi se loppusummerin biiffi. Kenen kanssa Karjalainen väänsi ja mikä oli muuten homma?
Sitä en nähnyt kenen kanssa Karjalainen väänsi, mutta tilanne lähti siitä kun HIFKin Teissala (?) antoi juuri ennen summeria poikkaria, ja tätä lähti sitten Kerhon pojat kyselemään, että mitäs helvettiä. Siitä se sitten eskaloitui.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Saapas nähdä kehittyykö kehitys rajallisesta pelaajamateriaalista huolimatta. Ja jos hommat etenee, niin mikäs saatana siinä oli, jottei Pike Helsingissä kukkaan puhjennut. Atun varjoisa haamu?

Niin, mikä on kukkaan puhkeamista kenellekin. Minusta Pike puhkesi kukkaan yli kymmenen vuotta sitten ja oli helvetin hienoa, että saapui myös Stadiin valmentamaan. Korona joukkueen sisällä pilasi viime kauden huipennuksen, mutta niin vain pronssi kaulassa lähti Zilari uusiin maisemiin.
Saihan Pikkarainen paljon paskaakin niskaan, koska oli joidenkin mielestä juntti ja puhui oudosti, eikä joukkue voittanut kaikkia pelejä näytöstyyliin, mutta itse digannut äijästä aina ja pelkkää hyvää toivon edelleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös