Katajanokan spanieli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
HIFK alkoi pelaamaan. No olikin jo aika. Lyytinen jees.
.
Mua jäi vähän ihmetyttään että missä on Juhani Tammisen paita. Herra on kiekkoleijona #79 ja maajoukkueen sekä TPS:n monivuotinen kapteeni, niin luulisi näyttöjen riittävän.
Kuka nyt pakille syöttäis tossa tilanteessa? Ja vielä svedulle? Toki jos Världens bästa ois ollu eri hommia...
T¨mä olisi ollut hyvä.Veikkaisin jatkoaikaa tilanteen 1-1 jälkeen.
Yleisö pilaa Tapparan pelin. Viimeiset 100min ilman yleisöä on maaleissa 13-5.
Eihän tuossa kyllä muuta syytä ole katellaRiikolan maali kuulemma niin hieno, että halutaan kattoo videolta.
Joo, sanottakoon näin tylsästi, että keksin itse tämän eikä ollut ratiomiehen luonnehdinta.Eihän tuossa kyllä muuta syytä ole katella
Se on säästänyt viime kausien maalit tälle kaudelleEi uskois, että SPR tekee useita maaleja kaudessa.
27-vuotiaana liigan tulokkaaksi!Tämä Joel Olkkonen on ehdottomasti Lappeenrannan Bobby Orr. Kaverihan on Sputnikkien hyökkäysten kärkenä jokaisessa vaihdossa ja purjehtii välillä läpi koko kentän.
Vuoden tulokaspalkintoa pukkaa tulemaan?
Kiva kuulla. Mutta katotaan nyt vielä peli loppuun: radiosta kuultuna tämä Riikola-Zaborsky on myös mainio kaksikko.Tämä Joel Olkkonen on ehdottomasti Lappeenrannan Bobby Orr. Kaverihan on Sputnikkien hyökkäysten kärkenä jokaisessa vaihdossa ja purjehtii välillä läpi koko kentän.
Vuoden tulokaspalkintoa pukkaa tulemaan?
Vaikka 107- vuotiaana, jos näytöt riittää.27-vuotiaana liigan tulokkaaksi!
Onko tämä samanlainen suuri huijaus kuin korona?Onkos kukaan muu huomannut, ettei tämä olekaan otteluseuranta? Vaan otteliseuranta. Eikö nämä tulekaan livenä, kun on menneessä aikamuodossa? Yleisöä ei ole, niin ei voi tietää vaikka peli olisi jo pelattu.
Lupaan etten kerro kuinka tama paattyyOnkos kukaan muu huomannut, ettei tämä olekaan otteluseuranta? Vaan otteliseuranta. Eikö nämä tulekaan livenä, kun on menneessä aikamuodossa? Yleisöä ei ole, niin ei voi tietää vaikka peli olisi jo pelattu.