Pe 18.11.2022 KalPa - JYP

• 6 780
  • 194

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Kertokaapa mitä tuon Severin tarvitsisi (tehdä) että saisi muutakin kuin kädet? Tekee yksittäisiä sirkustemppuja, mutta paljon puuttuu kokonaisuudesta. Vilpitön kysymys.

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä vaan aina käy vähän sääliks pelaajaa joka saa 2+2min korkeesta mailasta.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Jos ees maali.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Roobaaa oijoijoi!

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
RR88 osuu viimein.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
No joo. Paskaa peliä mut voitto hyvinkin lähellä (pahoittelut jos tää vie pisteet). No kelpaahan tämä.

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ai että! Rooballe maali ja yvllä! Kiva nähä muutaki välillä ku sitä samaa väkinäistä 3 pelaajan kiekottelua. Oijoijoijoijoi Oijoijoijoijoi!!!

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Veikkaan et oltaisiin keskiviikkona saatu piste jos Veini ois ollut maalissa.
Itse olen yleensä ajatellut niin, että jos maalivahti päästää kaksi, tai alle kaksi maalia matsissa, niin silloin hän tarjoaa joukkueelleen mahdollisuuden voittaa.

Tämä kyllä toteutui Ässiä vastaan. Toisessa päässä homma jäikin sitten vajaaksi.

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat: HIFK ja Kiekko-Espoo
Itse olen yleensä ajatellut niin, että jos maalivahti päästää kaksi, tai alle kaksi maalia matsissa, niin silloin hän tarjoaa joukkueelleen mahdollisuuden voittaa.

Tämä kyllä toteutui Ässiä vastaan. Toisessa päässä homma jäikin sitten vajaaksi.
No totta kyllä tämäkin.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Onko mahdollista että meidän maalivahti on parempi kuin vastustajan? Eihän se vaan voi olla mahdollista!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy