Samaa itse katselinLiigan sivujen mukaan Tepsi ottanut lopussa Setäsen pois 2 maalin johtoasemassa???
Samaa itse katselinLiigan sivujen mukaan Tepsi ottanut lopussa Setäsen pois 2 maalin johtoasemassa???
Enää ei tartte vastata. :DLäpi meni ;)
Näinhän se tässä Liigassa tuppaa olemaan, että vika erä vedetään läpi vankilasäännöillä.Ei tässä enää tosiaan jäähyjä vihelletä. Vahalahteakin revittiin äsken kunnolla, kun oli hyvään maalipaikkaan pääsemässä.
Liigan sivujen mukaan Tepsi ottanut lopussa Setäsen pois 2 maalin johtoasemassa???
Tilastot kusee, IFK:n Lankinen sieltä lähti.Liigan sivujen mukaan Tepsi ottanut lopussa Setäsen pois 2 maalin johtoasemassa???
No en voi sanoa olevani. Mutta onhan tässä loppua kohti mennessä Lukko saanut jo vetojakin.Oletko yllättynyt? Minä en.
Hifki siellä pelas ilman mokkea. Liigan tilastotontulla käynyt kämmi.
Näköjään, Vartiaista rikottiin kovaa ja monta kertaa putkeen. Ei jaahuja.Näinhän se tässä Liigassa tuppaa olemaan, että vika erä vedetään läpi vankilasäännöillä.
Läpi meni ;)
Ihan aidosti kysyn, että oletatko oikeastu, että yksikään pelaaja tuolla jäällä pelkää Finleytä tai Virtasta tai Yonkmania tai muita "raskassarjalaisia"? Kyseessä kuitenkin käsittääkseni ihan normaaleita ihmisiä, joista kukaan mitään päällekarkauksia ei tee? Toisin kuin joku Nickerson aikanaan, sitä pelättiin kun koskaan ei tienny mitä tapahtuu.
Joo nyt vika kymppi ollut hyvä. Vaha ja Gagnon ovat muutoinkin viime peleissä päässeet kohtuullisen hyvin paikoille, vaikka maalit ovatkin vielä tiukassa.No en voi sanoa olevani. Mutta onhan tässä loppua kohti mennessä Lukko saanut jo vetojakin.
Vartiaisen pelityyli on myös sellainen, että hän on jatkuvasti mahallaan. Yrittää väkisin tunkea sellaisista paikoista, mistä ei mahdu. Ei niissä rikettä aina ole.Näköjään, Vartiaista rikottiin kovaa ja monta kertaa putkeen. Ei jaahuja.
Olin jo ihan varma, että vain yksi kolmesta livevedostani osuu (kaikki Sporan voittoja 1 kpl ML ja 2 kpl peliajan), mutta tässähän voi lähteä suoraan baariin kulkematta lähtöruudun kautta. :Dniin meni kelasin Ruutua takas ja katselin hetken uusiksi enkä edes huomannut sen verran mitään sanomatonta on räpellys.
tulosveikkaus 2-3 (60:32)