Mark Stone moveCurry taklaa täysin puhtaasti ja Kovarcik päättää käydä painamassa jäässä olevaa Currya poikkarilla niskaan. Halutaan puhtaita taklauksia, mutta ei sitten kuitenkaan haluta?
Tarkoitatko timanttisella kovuutta vai harvinaisuutta?Nyt timanttinen yv hyrräämään.
Raipen ohjeet, Raipen ohjeetVoi v...n Kalapudas, älä enää SYÖTÄ tosta paikasta!! Hyvä tontti vetää itse, sen sijaan surkea syöttö ja tilanne ohi...
Enemmän tässä varmaan pelin kulkuun vaikuttaa Kärppien ykkössenan poistuminen isoista ovista kuin tuo armoton yv-räpellys. Etiäppäin.KalPan 5v3 yv vähemmän yllättäen ihan paskaa. Pari Rissasen rannesupaisua vaarallisimmat paikat.
Pyysikkö nimmarin?Kaljajonossa edessä nainen, jonka hiusmalli on Raimo Helminen.
Nauttiiko itse vai tarjoileeko muille?Kaljajonossa edessä nainen, jonka hiusmalli on Raimo Helminen.
Sillä verukkeella, että hänellä on yhtenevä kampaus Raimo Helmisen kanssa? Ymmärtääkseni siinä on sellaisia viitteitä, että mikä tahansa keskustelunavaus voi johtaa spontaaniin väkivallantekoon.Pyysikkö nimmarin?
Se oli erinomainen suoritus!KalPa piti Kärpät hyvin poissa paikoilta Kovarcikin ulosajon jälkeen, tähän on oltava tyytyväinen
Nauttii itse, Lukko-paita päällä.Nauttiiko itse vai tarjoileeko muille?