LiutunLätty
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Eivät taida olla katselemassa, vaan näkösuojana yleisöltä. Ilmeisesti käynyt jotain todella ikävää.Hienoa solidaarisuutta KooKoon pelaajilta olla katselemassa. Arvostan.
Eivät taida olla katselemassa, vaan näkösuojana yleisöltä. Ilmeisesti käynyt jotain todella ikävää.Hienoa solidaarisuutta KooKoon pelaajilta olla katselemassa. Arvostan.
Jep. En haluasi mitään veikkailla, mutta jotain tämän kaltaista sitä pelkää näissä tilanteissa.Rankavammaa on aina syytä epäillä noissa. Siksi ei varmaan reuhuta liikoja.
Tämä itselläkin oli ensimmäisenä mielessä, kun alkoi ryhmittäytyminen ympärille.Ettei olisi nielaissut kieltä?
Eipä onneksi montaa minuuttia sairaalalta tuohon aja.
Taisi kuitenkin itse kontata paareille jos oikein näin.Todennäköisesti rankavamma ja ei uskalleta noilla paareilla liikuttaa.
Taitaa olla pakollinen joka Liigapaikkakunnalla.Eikö näissä peleissä ole lanssia valmiina hallilla?
Sitä vähän ihmettelen, kun yleensä on mielestäni ollut.Eikö näissä peleissä ole lanssia valmiina hallilla?
Lanssin pitäisi aina olla hallilla, niin todella oudolta tämä vaikuttaa. Ja äärimmäisen huolestuttavalta.Ihmeen pitkään kestää ambulanssin tulo jos sitä tässä odotellaan.
Vainio itse yritti kontata paareille. Tämähän yleensä tehdään turvallisuus syistä, että liikkua ei saisi ennen tutkimuksia. Toivotaan nyt, että ei mitään vakavaa. Juusolla myös aivotärähdyksiä taustalla. Koskaan ei tiedä mikä on uran viimeinen niitti..Todennäköisesti rankavamma ja ei uskalleta noilla paareilla liikuttaa.
Tämä lienee ihan tieto siis. Itse en ollut varma, että onko ensihoidon oltava aina paikalla, kun usein niitä hallilla kuitenkin on näkynyt.Ei ole ensihoitopäivystystä automaattisesti peleissä. Jos paikalla ovat, niin käyvät otona tehtävien ohessa. Lääkäripäivystys kotijoukkueen puolesta on.
7. Lääkintähuolto
Kotijoukkueen on järjestettävä jokaiseen Liigaotteluun ammattitaitoinen lääkäri, jonka on oltava paikalla yhtäjaksoisesti koko pelin ajan alkaen tunti ennen ottelun alkua aina 30 minuuttia ottelun päättymisen jälkeen asti.
Kotijoukkueen on taattava ambulanssin nopea saatavuus.
Ainahan se voi olla, että käy huono tuuri ja ovat muualla hoitamassa tehtäviä juuri samaan aikaan. Ei kai tässä oikein mistään muusta voi olla kyse.Sitä tässä ihmettelen myös missä lanssi? Ei kai sitä vittu mistään Korpilahdella odotella?