Stuttgarter
Jäsen
Olen ollut tällä viikolla tarkkailemassa raumalaisten ylivoimatreenejä ja erikoiselta on kyllä näyttänyt. Taktiikkana on ollut muokattu versio Englannin jalkapallojoukkueen kulmapotkuista eli raumalaisten lanseerama chocolate train. Elo ei porilaistuneena tähän suostunut osallistumaan ja on siitä syystä tänään penkitettynä illan ottelusta. Junan kärjessä kapellimestaroi itse Ponthus Westerholm, jonka itse näkemäni perusteella ristisin Skithus Westerholmiksi. Raumalaisten toiveina onkin, että ylivoimapeli toimisi tänään kuten Virta on visioinut ja matsin jälkeen junaan pääsisi osallistumaan koko Äijänsuo. Huhujen mukaan myös Bojat suunnittelevat seuraavaa fanimatkaa Poriin kaupunkijunan sijasta tällä uudella junalla.
Ässät on silti onneksi tottunut olemaan kovemmissakin paikoissa kuten kuusi kertaa finaaleissa ja onnistunut voittamaan mestaruuden kolmesti, viimeisin voitto vuodelta 2013. Lukko on puolestaan ollut finaaleissa kerran, viimeksi voitettu mestaruus vuodelta 1963. Tästä johtuen uskonkin, että Ässät ei Lukon ylivoimajunista säikähdä vaan marssii puhtaaseen 4-0 voittoon. Hyvää ja rauhaisaa kiekkoiltaa kaikille.
Ässät on silti onneksi tottunut olemaan kovemmissakin paikoissa kuten kuusi kertaa finaaleissa ja onnistunut voittamaan mestaruuden kolmesti, viimeisin voitto vuodelta 2013. Lukko on puolestaan ollut finaaleissa kerran, viimeksi voitettu mestaruus vuodelta 1963. Tästä johtuen uskonkin, että Ässät ei Lukon ylivoimajunista säikähdä vaan marssii puhtaaseen 4-0 voittoon. Hyvää ja rauhaisaa kiekkoiltaa kaikille.