Pe 18.1.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 29 741
  • 534

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Oiskohan mun aika laittaa korkki kiinni, kun nään että SaiPahan pelaa hyvää ylivoimaa? Vai johtuuko tämä alkoholista?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Kun Tapparan ykkos yv:ssa on jo Ojamaki ja Kuusela ampumassa niin voisiko heittaa vaikka Kemilaisen viivaan siirtamaan kiekkoa, Otsoa aina vituttaa syottaa kun aina tekisi mieli laukoa
 

Barney

Jäsen
Kunykilta ihan nöyrästi yhdeksän aloitusvoittoa yhdeksästä aloituksesta ensimmäiseen erään.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Varmaan kauden paskin erä Sportilta... yksikään syöttö ei osunut kohdilleen ja oikeastaan kaikki KooKoon maalit tuli jostain omasta pahasta virheestä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Oliko siis niin että KooKoo ja Sport olivat itse toivoneet tätä että pelataan kahtena päivänä putkeen Kouvolassa vastakkain? Ja sama setti ilmeisesti ollut toisinpäinkin eli kaksi peliä Vaasassa putkeen?

Toki 100% varmojahan näistä toiveista ei voida olla, mutta viimekin kaudella oli samat kaksi tuplapelien viikonloppua molemmissa kaupungeissa. Mestiksen ajoilta on kuitenkin pitkät perinteet kannattajamatkoista ja kovin kummalliselta tuntuisi, jos seurat eivät olisi tätä järjestelyä itse ehdottaneet.
 

Ralph

Jäsen
Mietin jo mikä kumma pauke kuuluu Kouvolan suunnilta, mutta Sportin kuplahan siellä vain puhkeaa.
 

Ylikovaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Palstan trolli ja Vaasan öyhöttäjät
Haluaisko joku meiltä hyvän veskan? Otetaan vaihdossa hyvä pakki!
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voi saatana @Telia, katkaiskaa nyt jo Lappeenrannan ohjaajalta piuhat siitä kameran vaihtonapista. Käsittämättöntä miten se kulmakamera kiinnostaa. Minua kiinnostaisi enemmän nähdä pelitilanne kuin maalin takana seisovan puolustajan korva tai tuomarin selkä
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Yllättävän pirteä erä Tapparalta. Odotin tauon jälkeen nihkempää liikettä ja sekavampaa kiekollista peliä. Nyt oikeastaan ainoa sekoilu tuli heti alkuun ja siitä tietysti maali.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös