Pe 18.1.2013 Jokerit - Tappara

  • 14 698
  • 51

pozlod

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Liverpool FC
Tapparan vieraspelin voi tiivistää sanaan tyly. Tänään pelitapa pysyi Jokereiden kovasta (näennäis)painostuksesta huolimatta hyvin kasassa ja JMJ:n 1-3 maali erän ensimmäisestä kunnon paikasta omalla tavallaan antoi Tapparalle sen viime johtoasemapeleissä poissaolollaan loistaneen kiekollisuuden rauhallisuuden paineen alla.

Uusien #56 puolustajien debyytti kummankin osalta kohtalainen, toki pelaamattomuus näkyi molempien otteista. Uskon molemmista herroista olevan hyötyä kevään edetessä. Kertokaa jokerikannattajat onko Majeskyä todella kaavailtu ylivoimalle viivaan vai johtuiko poissaoloista?

Tämän päivän ottelusta odotan fyysisempää ja vauhdikkaampaa alusta lähtien. Mielenkiinnolla odotan kuinka korkealta ja aggressiivisesti Jokerit painostavat Tapparan puolustusta. Mielenkiintoinen miniplay off -sarja menossa!

Hyvää kiakkoiltaa kaikil´!
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Mutta olipahan tämän ottelun Urho-TV-lähetyksessä kommentaattorilla melkoinen tsängi päällä. "Olisi pitänyt viheltää peli poikki, kun maalivahdilla oli hanska kiekon päällä. Nyt jokereiden peli hajosi, tuli vastahyökkäys ja vastahyökkäyksen vastahyökkäys, josta tuli sitten tämä maali. En minä tuomitse, mutta kaikki näkee ja saa itse päättää". Tajijotain sinnepäin.

Tuo "En minä tuomitse, mutta..." -kommentti toistui muutenkin vähän liian useasti matsin aikana. Miten niin ei tuomitse? Ensin tuomitsee ja sanoo lopuksi, ettei tuomitse. Vähän niinku hymiö vittuilun perään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös