Tuomarit otti roolia Vaasassa erän lopussa. Molemmissa oli kyllä mahdollisuus viheltää, mutta vastaavia jätetty viheltämättä tänään. Nyt vihellettiin yhtäkkiä kaikki ja tuloksena Sportille 5vs3 AV.
Joopa joo, toi selänkääntö oli just semmoinen mitä et vaan voi tehdä Tepsin pelaajalta. Noissa voi käydä huonosti ja ihan oma syyKangasniemen olis voinut ajaa ulos mutta sen sijaan Pelicans YV
Joo molemmille olis kakkonen tosta kuulunut. Mut ihan oikein Suomelle tosta saada vähän iskua kun noin vitun typerästi selkää kääntää.noi on tollasii junnumaisia ja lukkomaisia selänkääntöjä, en tiiä onko jäähyn paikka mut huonosti noissa voipi käydä. Mistä lajusen jäähy tuli, katsoiko ilkeästi vai? Iikkahan hyppäs hyvissä ajoin jäihin ihan itsekseen. Mun mielestä lahes ei oo tämmöstä kotituomarointi näin selkeesti ennen näkynyt. saa nähä jatkuuko koko illan.
Joo molemmille olis kakkonen tosta kuulunut. Mut ihan oikein Suomelle tosta saada vähän iskua kun noin vitun typerästi selkää kääntää.
Katso kalakukon loikkaa ;)
Näköjään saa yhä selostaa Pelicansin pelejä turkoosit värilasit huurussa. Ilmeisesti Mertsi määrää itse tuon asian.Mertsi on vielä paskempi selostaja kuin muistin.
Kertokaa nyt vielä mistä Lajunen sai jäähyn? Pahasti katsominen ehdotettu.
Näköjään saa yhä selostaa Pelicansin pelejä turkoosit värilasit huurussa. Ilmeisesti Mertsi määrää itse tuon asian.