Kunnon tissiblondi jumalauta! Lääääh puuuuh…TISSIT
Se blondi? Onkohan se etsimässä aviomiestä kentältä itelleen kun tuntuu joka pelin istuvan siellä. Voihan se olla että vain pitää lajistaTISSIT
Kuten Jukurikin. Ja nythän se peli onkin hiukan Tepsille kääntynyt.Tää TPSn Eetu Anttila vaikuttaa ihan maalivahdilta.
Miten se tappiotilanne siihen liittyy? Mertaranta on paska selostaja, kun HIFK oli tappiolla ja Mertaranta on paska selostaja nyt kun HIFK johtaa. Todella ärsyttävä tapaus.
Eikös tuota joku viime kaudella kommentoinut että mies olisi jo kentällä.Se blondi? Onkohan se etsimässä aviomiestä kentältä itelleen kun tuntuu joka pelin istuvan siellä. Voihan se olla että vain pitää lajista
Ahaa, no se tietty myös. Kovin nuoren näköinen mutta onhan tuolla nuorta ukkoa kentälläkin.Eikös tuota joku viime kaudella kommentoinut että mies olisi jo kentällä.
Missä millon?!TISSIT
noin 10sek ennen erätauon loppumista kun kuvattiin yleisöä LappeenrannassaMissä millon?!
Ja näin setämiehenä mukavaa, että kun eukko täyttää 50, saa sen vaihtaa kahteen kaksvitoseen.Ahaa, no se tietty myös. Kovin nuoren näköinen mutta onhan tuolla nuorta ukkoa kentälläkin.
Ei tarvita saat olla eri mieltä, mutta minä olen oikeassa ;)Taidat olla oikeassa ettei mitenkään, mulle voi kaataa tervaa ja höyheniä päälle.
Itse mokasin. Otin yhden kolmevitosen.Ja näin setämiehenä mukavaa, että kun eukko täyttää 50, saa sen vaihtaa kahteen kaksvitoseen.
Danny naureskelee näille ikävuosille.Ja näin setämiehenä mukavaa, että kun eukko täyttää 50, saa sen vaihtaa kahteen kaksvitoseen.
Aina tulee nuo TISSIT missattua, kun pitää käydä vessassa tai hakemassa juomaa jääkaapilta.