Tätä sääntöä en muistanutkaan. Siinä tapauksessa Brittien pitää todennäköisesti voittaa kaksi peliä, että säilyvät.Eikö isäntämaalla ole automaattisesti paikkaa kotikisoissa?
Tätä sääntöä en muistanutkaan. Siinä tapauksessa Brittien pitää todennäköisesti voittaa kaksi peliä, että säilyvät.Eikö isäntämaalla ole automaattisesti paikkaa kotikisoissa?
Miten toi putoaminen muuten menee? Tippuuko molempien lohkojen viimeset vai kaks huonointa? Eli jos A lohkossa viimesellä on neljä pistettä, mutta B lohkon kahdella viimesellä on vaikka yksi ja kolme pistettä niin tippuuko ne kaks joukkuetta B lohkosta ja A lohkon kaikki joukkueet säilyy?Tätä sääntöä en muistanutkaan. Siinä tapauksessa Brittien pitää todennäköisesti voittaa kaksi peliä, että säilyvät.
Minulla ei ole tästä tietoa.Miten toi putoaminen muuten menee? Tippuuko molempien lohkojen viimeset vai kaks huonointa? Eli jos A lohkossa viimesellä on neljä pistettä, mutta B lohkon kahdella viimesellä on vaikka yksi ja kolme pistettä niin tippuuko ne kaks joukkuetta B lohkosta ja A lohkon kaikki joukkueet säilyy?
Ainakin iihfn sivuilla sanotaan, että:Minulla ei ole tästä tietoa.
Relegation format
The overall bottom ranked two teams of the Final Ranking taking into consideration all participating teams will be relegated to the 2025 IIHF Ice Hockey World Championship Division I Group A.
Kokonaissijoituksessa ensimmäinen tie-breaker on sijoitus lohkossa. Joten lohkojumbot putoavat, vaikka siellä olisi enemmän pisteitä kuin toisen lohkon seiskalla.Ainakin iihfn sivuilla sanotaan, että:
Minä ainakin tulkitsen tuon niin, että kaksi huonointa tippuu, lohkosijoituksesta riippumatta. Mutta mun tulkinnat asioista on usein aika epätarkkoja.
Voishan Britit hakea kisojakin, niin josko sitten saisi pelata hyvällä tuurilla peräkkäisiäkin kisoja.Tätä sääntöä en muistanutkaan. Siinä tapauksessa Brittien pitää todennäköisesti voittaa kaksi peliä, että säilyvät.
Ei, vain Suomi on huono antilätkämaa. Olen täältä lukenut.Miten jenkkit voivat olla niin täydellisen p@skoja?