Ei tukattomankaan alueelle vienti paljon kalpene. On kyllä liike kunnossa veljeksillä tänäänkin. Karvaus on joka puolella.Terve mitä seksiä oli tuo omista tulo, kun pakit ja tukallinen Davidssoni kiekottelivat itsensä paineen alta.
Ei tukattomankaan alueelle vienti paljon kalpene. On kyllä liike kunnossa veljeksillä tänäänkin. Karvaus on joka puolella.Terve mitä seksiä oli tuo omista tulo, kun pakit ja tukallinen Davidssoni kiekottelivat itsensä paineen alta.
Aivan aivan.On mutta ite siis valitsisin lihapiirakan, mut kai toi on wörtti jos lihapiirakkaa ei oo
Jännä nähdä mitä Miettisen taskutiuku tästä kellottaa.Itkua tulee, jos pelikielto ei ole 6+ ottelua. Veikkaan mä.
Jep, samaa mieltä olis Iida VainioAivan aivan.
Joo on lihapiirakka hyvä, ja nakilla varsinkin.
Sori kaksoislainaus mut nyt tuli kyl nälkäEiks tässä oo lihamuki? Lihapiirakat erikseen :)
Hyvin on Miettinen psyykannut tuomarit.
Itkua tulee, jos pelikielto ei ole 6+ ottelua. Veikkaan mä.
On mutta ite siis valitsisin lihapiirakan, mut kai toi on wörtti jos lihapiirakkaa ei oo
Ja vielä puhutaan syömisistä?Lahessa on hyvät piirakat. On fakta tietoa. Ite testattu.
Mä lähen kans kauppaan 2.erätauolla mutta en ruoan vaan kaljan vuaks. :) Ja jos TAP-KooKoo -tuve osuu, ni ostan vähä rankemmin.Sori kaksoislainaus mut nyt tuli kyl nälkä
Periaatteessa kyllä. Miinusta annan siitä että saattoivat jäädä soittelemaan perään.Lahessa on hyvät piirakat. On fakta tietoa. Ite testattu.
Höpöhöpö. Putsaa kristallipallosi. KalPa löysäili lopun ylivoiman, nollanollassa olisi leimattu vähintään kolme.Pelihän olisi 0-0, jos tuomarit olisivat onnistuneet. Tuo oli se iso virhe ensimmäisessä erässä ja voi maksaa paljon.
BurgerMafian lihamuki oli ihan jees, Jonen grillin lihamukista en tykänny.Lihamukille pääsee jo Mylläri. Onks lihamuki muuten vörtti?