Kansankynttilä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Seppälä hakkaa maassa makaavaa poikkarilla ja KooKoo on se jolla palaa käpy?KooKoolla palaa käpy.
Setänen lähtee ulkopuolisena päälle. Enää ei ole Kärpät vastassa, joten ei sinänsä ihme.
Seppälä hakkaa maassa makaavaa poikkarilla ja KooKoo on se jolla palaa käpy?KooKoolla palaa käpy.
Setänen lähtee ulkopuolisena päälle. Enää ei ole Kärpät vastassa, joten ei sinänsä ihme.
KooKoon esitys oli ehkäpä huonoin jonka olen Tapparan playoff-vastustajalta nähnyt viimeisen 10 vuoden aikana.
En juuri mitään mutta KooKoo alitti nekin odotukset.Mitä ihmettä odotit, jos vastustaja pelaa kahdeksaan päivään kuudetta ottelua?
Mistäs tuo Setänen tuossa hermostui vai tuliko Oskari vaan puolustamaan joukkuekaveriaan.
Hassu hattu sumentaa ajatuksia. Ei sitä täälläkään odotettu sitä että tarjotaan ihan tasapuolinen vastus 12 kertaa suuremmalle organisaatiolle.Mitä ihmettä odotit, jos vastustaja pelaa kahdeksaan päivään kuudetta ottelua?
Hieman oli lepoetua Tappuralla. KooKoon bensat menivät eilen.KooKoon esitys oli ehkäpä huonoin jonka olen Tapparan playoff-vastustajalta nähnyt viimeisen 10 vuoden aikana.
Mahtaako saada kultaisen suihkun?Kultamekolla oli varmasti Heljanko Liigapörssikimpassa kapteenina.
Samaa katsoin. Muikku tippui ja halvaantui.Jeesus mikä ämmä Räsänen :D Kuoliko?
Kultamekolla oli varmasti Heljanko Liigapörssikimpassa kapteenina.
Ja Seppälältä ihan lopuks...Kookoolta sikailut lopuks...
Silmät kiinni kunnon filmi kun taju kankaalla. Noh tämä on kait ominaista ja kuuluu identiteettiin joissain jengeissä.Samaa katsoin. Muikku tippui ja halvaantui.
No sää olet aika objektiivinen mielipiteissäsi. Toivon väistämätöntä mahdollisimman pian, sitä mikä Kärpillekin on käynyt. Sitten minäpoika nautin. Kaikki sympatia KooKoolle, joka joutui kabinettipelin takia mahdottomaan rakoon otteluohjelman takia, ja sitten jotkut pellet jaksaa länkyttää ja lyödä lyötyä. No se on mouhijärveläisten tapa toimia, nuff said.KooKoon esitys oli ehkäpä huonoin jonka olen Tapparan playoff-vastustajalta nähnyt viimeisen 10 vuoden aikana.