En tiedä mihin tämä viesti oli kohdistettu, mutta oletettavasti minun aikaisempaan. Kuten sanoin KUULEMMA. Minä en tiedä, kuulopuhetta, jonka jaoin tänne.Ai niinkö?
Jos puhutaan suomea kuitenkin. Sillein normaalisti. Kiekon heitosta en tiedä sen enempää, ottakaa kuvankaappaus. Ihan sama.No nyt olj kuitennii viies voitto, ku Ruusu sai olla veskarina.
Ja minkähä takkii Jukurikannattajat ois heittänä ylmiäräse kieko kentäle, ku oma joukkuvee poeka olj läpiajos? Miä oo iha ihmeissäin.
Kyllä! koska Veini oli jo torjunut sen läpiajon kun se toinen kiekko lensi kentällä. Eli JYP fanit eivät osta omassa hallissa JYP logoisia kiekkoja tuota varten :)Vai että jyppilogoisen kiekon heitti Jukurifanit kun Aaltonen oli läpi :DD
Kannattaa ehkä vilkaista tämä, niin voi sinullekin aueta.Kyllä! koska Veini oli jo torjunut sen läpiajon kun se toinen kiekko lensi kentällä. Eli JYP fanit eivät osta omassa hallissa JYP logoisia kiekkoja tuota varten :)
Reps!Kannattaa ehkä vilkaista tämä, niin voi sinullekin aueta.
Liiga: Erikoinen tilanne Jyväskylässä! Toinen kiekko lensi kaukaloon kesken läpiajon - "Mistä se tuli?" – katso MTV Katsomossa
Erikoinen tilanne Jyväskylässä! Toinen kiekko lensi kaukaloon kesken läpiajon - "Mistä se tuli?"www.mtv.fi
Minä en huomannut tuosta videosta sitä Veinin torjuntaa ennen kuin kiekko heitettiin jäälle. Kait se livenä sit oli, kun kerta niin sanot. Lähden optikolle.Reps!
Et siis ollut paikanpäällä :)
Muuten olisit nähnyt kuka sieltä hallista poistettiin :)