Nämä Mitch nimiset kannattaa Ilveksen ja TPS:n jatkossa jättää hankkimattaOnkohan muuten Hultsin vika peli seurassa?
Nämä Mitch nimiset kannattaa Ilveksen ja TPS:n jatkossa jättää hankkimattaOnkohan muuten Hultsin vika peli seurassa?
Sieltä puuttuu about 10 kärkiukkoa jos tarkemmin katsellaanOnko TPS todella näin avuton ilman Pärssistä ja Nurmea? Siis kattokaa nyt esim. Pelicansia, kolme parasta pistemiestä sivussa niin muut ottaa roolia.
Samaa mieltä. Siis jalkapallokatsomoissa toi on ihan perus mut lätkäpelissä imo junttia.Mä en kyllä ymmärrä, että miksi maalintekijöiden sukunimeä huudatetaan. Vielä ärsyttävämmän siitä tekee se, kun hallin kuuluttaja on Rauman tyylisesti kunnon tenori.
Samaa mieltä. Etunimet käyttöön ja basso paikalle. Olis omissakin nivusissa tärinää.. Huissaatana.Mä en kyllä ymmärrä, että miksi maalintekijöiden sukunimeä huudatetaan. Vielä ärsyttävämmän siitä tekee se, kun hallin kuuluttaja on Rauman tyylisesti kunnon tenori.
Ratkaisevassa finaalissa -21 oli myös aika heikko ;)Hieno maali Saarijärveltä. En ole noin huonoa Tepsiä nähnyt muutamaan vuoteen.
Sieltä puuttuu about 10 kärkiukkoa jos tarkemmin katsellaan
Joo, eihän siellä ole ollut esimerkiksi kuin kaksi torjuttua läpiajoa, eli ei kummoisiakaan paikkoja, kun vertaa SaiPan viivaroiskaisuihin ym. laatupaikkoihin.Heh. Onhan tää jo naurettavaa. Kolmas lahjamaali. Ilves tekee joka paikasta, saipa ei mistään. Ei muuten ole eka kerta viime ja tällä kaudella, että Ipa on muuten huonompi, kuin vastustaja, mutta molari torjuu kaiken ja itse käyttävät paikat kovalla prossalla. No, kai se on taito sekin.