Mähän sanoinSaiPa kaventaa!
Varmaan väärä vaihto, kierokiekko, epäsuoralaukaus tai jotain ja hylätään.
Jäähy SaiPalle väärästä maalistaSaiPa kaventaa!
Varmaan väärä vaihto, kierokiekko, epäsuoralaukaus tai jotain ja hylätään.
Ilveksen miesvartiointi on kyllä uskomatonta kuraa. Kukaan ei tunnu tietävän, kenet pitäisi ottaa kiinni. Kaverit pyörivät kuin mankelissa.
Mie jo alkupelistä hieman hymähtelin että 8 pelin Naukkarinen on vienyt 18 peliä pelanneelta Hokkaselta Red bull -kypärän. Ja kukapas siellä taas oli siirtämässä kiekon maaliin.On tää perkele kun vain A-junnu pystyy tekemään maaleja
No, ihan samaa on ollut oikeastaan jokaista vastustajaa vastaan nähtävillä Ilvekseltä tällä kaudella. Varmasti on Tapparan pelitavallakin osuutta asiaan.Tapparan pelityylistä johtuvaa, kun siellä pakit ajavat aika hanakasti syvään, kun saavat vain rallin päälle. Harvemmin se ralli vain lähtee päälle.
Ipa vois kokeilla pitää ketjut kasassa ees pari peliä. Kyllä näkyy 5-5 pelissä, ettei ketjuilla ole toisteisuutta ja sitä kautta kemiat kohdallaan.Konnan kenttä on pelin paras tähän mennessä. Vanha jaksaa vielä
Vaaran paikka! Matala veto! Sanoisi MertsiSaiPa tasoittaa alimatalalla laukauksella!
Mä niin tiesin. Kysyin oraakkelilta.HIFK, ihan tosissaan.
Mulla ei tarvinut edes kysyä kun tämän tiesi jo viikko ennen peliä!!!Mä niin tiesin. Kysyin oraakkelilta.