Kiitos myötähäpeästä, Saipa saa jäähyillä mun puolesta enemmänkin.Vittu, mitä löysäpolvia nämä Vaasan "häjyyt". Ja Heikkinen menee näihin 100/100.
Minua ainakin hävettäisi Sportin kannattajana.
Taktiikkaa taktiikkaa.Mikähän on alin maaliodottama minkä joku jengi on saanut erässä aikaiseksi. Sporalla ekaan 15 minuuttiin 0,05.
Niissä sun "estämisissä" ensimmäisessä kaksi pelaajaa jotka eivät näe toisiaan törmäävät ja molemmat kaatuvat. Jälkimmäinen on semmoinen mikä pitäisi viheltää mutta ei ole Liigassa noita varmaan koskaan vihelletty pois.Mun mielestä sekin on varsin selvä huitominen kun Saarelalta lyödään keppi kahteen osaan. Tai nuo äskeiset kaksi perättäistä estämistä. Mutta näillä mennään näköjään.
Odotellaan vielä sitä maaliodottamaaMikähän on alin maaliodottama minkä joku jengi on saanut erässä aikaiseksi. Sporalla ekaan 15 minuuttiin 0,05.
Miro viihtyy oman maalin edessä. Siellä on juotavaa.Onhan tosta Mirosta se hyvä puoli, että maalin edessä ei paljoa vihu viihdy.
Nyt on jo 0,08. Ihan hyvä suoritus kyllä, siihen nähden että kaksi kertaa ovat ylivoimallakin olleet tuossa jo.Mikähän on alin maaliodottama minkä joku jengi on saanut erässä aikaiseksi. Sporalla ekaan 15 minuuttiin 0,05.
SaiPalle tyypillisesti ekasta paikasta helähtää, mutta lähinnä kuriositeettina mietin, kun grafiikassa oli Sportille jo aika monta desimaalia pitänyt etsiä.Taktiikkaa taktiikkaa.
Ei siinä, pidä sä exceliä, mä katon matsia.SaiPalle tyypillisesti ekasta paikasta helähtää, mutta lähinnä kuriositeettina mietin, kun grafiikassa oli Sportille jo aika monta desimaalia pitänyt etsiä.
Kahdesta sentista ohjaus, taas se imee!1!1Ei ny Metsola viäkää oikein vakuuta!
Toiset ne hakee ostomestaruutta änärimiehillä.Sportilla joku "köyhän miehen Rimpinen" pitelee joukkuetta pystyssä.
Missä pelissä on tullut Tapparalle lisää ylivoimaa?Yllättäen Tapparalle huumoriylivoimia tarjolla