Pe 17.1.2014 Pelicans - KalPa

  • 6 967
  • 30

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Tämä nainen jatkakoon omalla tyylillään. Siellä on niitä raivostuttavia negailijoita ihan riittävästi jotka vois olla hiljaa. Jos tietäisit kenestä puhut uskoisin sinun kutsuvan häntä joksikin muuksi kuin ämmäksi. Ja hei, hallilla on tilaa. Siellä ei tarvii tuskastua nelosen lähetyksiin

Älähän nyt mieltäsi kovin pahoita. Ostan sinulle seuraavassa kotipelissä vaikka smurffilimsan jos erätauolla tavataan. Minä olen se mustatakkinen kaksimetrinen mies joka nahistelee vierasfanien kanssa.

Mutta tästä hurmaavasta naiskannattajasta olen edelleen samaa mieltä oli nyt sitten ihan kuka tahansa, ei jatkoon. Ja hallilla, poju, olen vuosien varrella käynyt ihan riittävästi ja käyn edelleen. Siitä sinun ei kannata huolta kantaa.

Mutta voiton lisäksi parasta illan pelissä oli Myllyniemen vire. Tämän kaltaisella maalivahdilla on mahdollisuus mennä vaikka pitkällekin. Ja oliko Rosan luistimiin laitettu luistovoidetta vai kuvittelinko.
 

Zikako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Älähän nyt mieltäsi kovin pahoita. Ostan sinulle seuraavassa kotipelissä vaikka smurffilimsan jos erätauolla tavataan. Minä olen se mustatakkinen kaksimetrinen mies joka nahistelee vierasfanien kanssa.

Juu en, mutta sinä näemmä kyllä. Limsaa, kaljaa, kahvia ihan mitä vaan otan kyllä vastaan jos joku kerran tarjota haluu.

Osaat tulkita lukemaasi kovin ahdasmielisesti, joten en ihmettele yhtään asennettasi. Kova on tarve hieman kääpiötä pidemmällä miehellä pojitella tietämättä yhtään kenelle vastailee.

Voin kertoa, että jos tulet sinne hallille nahkatakkeinesi käskemään tätä naista olemaan hiljaa niin vähintään noin 100 ihmistä siitä a4/a5 katsomosta nostaa sut korvista hallista ulos. Laita palautetta mikkien sijoittelusta neloselle ja anna kaikkien kukkien kukkia.
 
Suosikkijoukkue
KalPa /naisjoukkue
Kerman tosiaan jäi jäähän makoilemaan, mutta kävi jäällä tämän jälkeen kyllä. Puujalalta näytti, joten veikkaan ettei ollut mitään vakavaa.

Olin tällä kertaa hakeutunut lähelle vierasfaneja katsomaan peliä. Siinä aikani tuijotellessa areennalla ollutta miekkailua ja kuunnellessani lähes hypnoottista "kalpa, maali" chantin kuudettasadatta kertosäettä näin välähdyksen. En siis välähdystä hyvästä pelistä vaan kameran salaman. Siinä yhden sisääntulon päällä on asennettuna salama joka tasaisin väliajoin välähtelee. Onko se aina ollut siinä?

Toisessa erässä, kun KalPan fanikatsomo tuijotti kahta lippua ja mietti kumpaa heiluttaa, kuului peliäänet katsomoon tosi selkeästi. Tuona aikana kesken KalPan pyörityksen tuli läheltä piti paitsio tilanne jolloin Myllyniemi huusi kovalla äänellä "paitsio", aivan kuten linjuri ikään. Tämä sai kuopiolaisen pelaajan hetkeksi pysähtymään kunnes jatkoi hölmistyneenä pelaamista. On se Jere härski jätkä.

Siinä ne ottelun huippukohdat. Ja KalPan fanikatsomolle oikeasti rehellinen tunnustus kannustuksesta. Siinä oli mies päättänyt tulla kannustamaan välittämättä siitä että on ainoa.

Senverran täytyy lisätä että itse istuskelin siinä parinkymmenen metrin päässä vieraskatsomosta ja itse laskin siellä yhteensä 7-10 vanhempaa miestä ja nuorempaa naista jotka pitivät ääntä halki pelin yhdessä, toki meidän ukkojen vanhat rumat viskibassot siellä ylinnä kaikuu aina. Lisäksi noiden 600 KalPa-huudon lisäksi porukka veisasi useita eri huutoja vuorotellen halki pelin niitäkin, toki laulaminen oli sitten jo vaikeampaa kun on hajanainen ympäri maata koottu jengi joka ei osaa kaikkea hienompaa eli perusmenossa on pakko pysyä noilla määrillä. Ei ole kovinkaan helppoa kehittää ja ylläpitää vain muutaman vakiokannustajan voimin taiteellisesti kaunista ja mahtavaa orkesteria varsinkaan vierashalleissa.Noissa huudoissakin on sitten vielä ne huudot mitkä kuuluu kunnolla hallissa ja ne, mitkä vähemmän hyvin. Homma ei ole helppo parille tai muutamalle uskolliselle matkaajalle.

Mitä isäntiin tulee antaa tosiaan Pelicans-naisen kannustaa vapaasti sillä kannustusta ei koskaan ole liikaa suomen halleissa. Mielestäni ääriliikekin heitti halki pelin pienin väliajoin mukavasti chanttia ja laulujakin kuulimme aika tasaisesti eli ei se kokonaistunnelma nyt niin pannukakku ollut paikanpäällä vaikkei televisio kyennytkään välittämään kaikkea mitä näkyi ja kuului.

Ei ole niin pitkään aikaa ollut niin helppoa onnitella rehdisti vastustajaa voitosta, meidän yritys kaatui jo alussa maalivahtimme hermoiluun ja pakka sekosi senjälkeen täydellisesti.
Ei tuosta voi tänään kuopiossa kuin parantaa, alemmas ei voi pelillisesti tuskin päästä.

P.S. etäyhdistyksen puheenjohtajalle terveisiä, hienoa että olet toipunut noin upeasti ja veisasit jo poikiemme mukana täydessä iskussa! Hyvä LGK!
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Voin kertoa, että jos tulet sinne hallille nahkatakkeinesi käskemään tätä naista olemaan hiljaa niin vähintään noin 100 ihmistä siitä a4/a5 katsomosta nostaa sut korvista hallista ulos. Laita palautetta mikkien sijoittelusta neloselle ja anna kaikkien kukkien kukkia.

Sata on kyllä ehkä minullekin liikaa varsinkin jos ovat A4/A5 -katsomonosista. Kahdeksankymmenen kanssa olisin vielä pärjännyt.

Mutta rauhoituhan nyt. En ole ollut käskemässä ketään olemaan hiljaa, kerroin vain että joku kailotti lähetyksessä läpitunkevasti.

Case closed.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tämä "pelicans-huudon" kommentointi on hyvä esimerkki nettikeskustelun vaarallisuudesta. Tiedän ko. naisen hallilta, ja yhdyn siihen, että varmasti kaikki, ketkä hallilla olevat tunnistaa hänet, olisivat asiassa hänen puolellaan. Kannattaa kirjoittaa myös tuntemattomista kunnioittavasti, jollei todella ole oikeasti syytä dumata (esim känniääliökäyttäytymisen voi tuomita). Mutta jos tuo nainen lukee tätä palstaa, niin tsemppiä ja kannusta vaan jatkossakin!
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Senverran täytyy lisätä että itse istuskelin siinä parinkymmenen metrin päässä vieraskatsomosta ja itse laskin siellä yhteensä 7-10 vanhempaa miestä ja nuorempaa naista jotka pitivät ääntä halki pelin yhdessä, toki meidän ukkojen vanhat rumat viskibassot siellä ylinnä kaikuu aina. Lisäksi noiden 600 KalPa-huudon lisäksi porukka veisasi useita eri huutoja vuorotellen halki pelin niitäkin, toki laulaminen oli sitten jo vaikeampaa kun on hajanainen ympäri maata koottu jengi joka ei osaa kaikkea hienompaa eli perusmenossa on pakko pysyä noilla määrillä. Ei ole kovinkaan helppoa kehittää ja ylläpitää vain muutaman vakiokannustajan voimin taiteellisesti kaunista ja mahtavaa orkesteria varsinkaan vierashalleissa.Noissa huudoissakin on sitten vielä ne huudot mitkä kuuluu kunnolla hallissa ja ne, mitkä vähemmän hyvin. Homma ei ole helppo parille tai muutamalle uskolliselle matkaajalle.

Kyllä siis siellä monipuolisesti kuului muitakin kannustuksia ja KalPan pelatessa alivoimaa tietenkin reagoitiin tilanteen mukaan eikä maalia huudettu. Lähinnä halusin tuoda esille, kuinka kannustus oli jatkuvaa läpi ottelun ja mielestäni tämä oli yhden henkilön ansiota. Ei varmasti löydy suomesta toista samanlaista ja itseltä löytyy arvostusta. Oikeastaan ihmetytti pelin jälkeen kun pelaajat eivät mitenkään käyneet kiittämässä kannustuksesta. Toki Tuokkola viimeisenä kättelijänä kävi sitten kiittämässä kunnolla, onneksi.

Ääriliike hoiti hommansa totutun hyvin. Ei heilläkään varmaan ollut mieltä mitään karnevaalitunnelmaa koittaa luoda kun muu yleisö innostui taputtamaan vasta viimeisellä viidellä sekunnilla. Kyllä se ne lärpykkeet vaatii (tai jotkut muut kivat lelut jolla hakata vierustoverin päätä), että suuri yleisö luo meteliä. Toki ottelussa oli poikkeuksellisen vähän porukkaa ja poikkeuksellisena koko tapahtuma varmaan tulisi käsitellä.

Kiteytettynä, Ääriliike hyvä, KalPan kannattajille hatunnosto poikkeuksellisesta toiminnasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös