Pe 17.1.2014 Otteluseurantaketju Liiga

  • 137 381
  • 732
Tila
Viestiketju on suljettu.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Filmiä tuossa en kyllä nähnyt. Saipan hyökkääjä hyppää osittain Metsolan päälle, joten eiköhän kaatuminen ihan siitä johtunut?
Kyllä kaatuminen johtui SaiPan hyökkääjään osumisesta. Mun silmiin vaan aika dramaattinen hetkellinen jääenkeli sen jälkeen mutta voi hyvinkin olla katsojasta riippuva tämä näkemys.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Siis täh? Luisteliko Flinck siis Kaksosen jotenkin kiinni? Mä putosin nyt täysin kärryiltä.

Katso tilanne uudestaan Ruudusta, jos sitten silmät aukeaisi tilanteen suhteen. Kaksonen olisi mennyt Flinckin ohitse maalin taakse syöttöä hakemaan ellei Kaksosen oikealta puolelta tullut Flinck olisi tönännyt häntä käsillään. Kaksonen myös väisti Flinckistä poispäin välttääkseen kontaktin. Estäminen siis Flinckin toimesta edelleenkin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kousa taas pahanteossa. Onneksi Viuhkola ei saanut tehtyä.
 
Filmiä tuossa en kyllä nähnyt. Saipan hyökkääjä hyppää osittain Metsolan päälle, joten eiköhän kaatuminen ihan siitä johtunut?

Metsola kyllä ihan itse kaatoi maskissa olevan SaiPan miehen itsensä päälle. Flinck? hyppäsi ilmaan selkä maalille päin ja samalla Metsola tuli vastaan ja liukui takaapäin Flinckin "alle" jolloin Flinck kaatui selälleen ja Metsola jäi alle... Normaali kamppailutilanne ja Metsolakin huomasi, että tuomarit olivat hereillä ja nousi ylös...
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oulu ei todellakaan ole Kainuussa. Valot päälle.

Joku sentään Stadissakin hereillä, kaikille muille voikin käytännössä ladella mitä vaan ja läpi menee, hatunnosto sulle
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä kaatuminen johtui SaiPan hyökkääjään osumisesta. Mun silmiin vaan aika dramaattinen hetkellinen jääenkeli sen jälkeen mutta voi hyvinkin olla katsojasta riippuva tämä näkemys.

Kyllähän tuossa vaaran paikka oli, kun toinen hyppää ylös ja veskari liukuu alle. Eli ymmärrän näkemyksesi, mutta en ole samaa mieltä.
 

Gemondo

Jäsen
Jokerit - Kärpät

Tuomareille pisteet siitä että peliä ei vihelletä heti poikki kun kiekko on maalivahdin alueella, vaan sitä saa pelata niin kauan kuin se on pelattavissa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Umi tarjoaa ylivoimalla Hagmanille tyhjää maalia mutta mies vetää ohi kiekosta. Ei kelvannut kauden 20. maali....
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viuhkolalla ollut jo kolme huippupaikkaa tähän peliin eikä vielä ole mennyt sisään. Ja tätä jätkää minä olen pitänyt tähän asti kliinisenä viimeistelijänä kun saa paikan.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tuomareille pisteet siitä että peliä ei vihelletä heti poikki kun kiekko on maalivahdin alueella, vaan sitä saa pelata niin kauan kuin se on pelattavissa.

Ja muutenkin pieni taistelu sallittu, mistä tykkään. Playoff-henkeä ilmassa.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Rautakorpi tuskin on kovin tyytyväinen siihen miten Tapparan puolustaminen on toisessa erässä muutamaan kertaan auennut. Mielenkiintoista nähdä korjaantuuko tuo jo tämän erän aikana vai miltä peli näyttää kolmannessa erässä.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Sport
  • 1.72
  • 4.50
  • 3.95
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös