Kyllä kaatuminen johtui SaiPan hyökkääjään osumisesta. Mun silmiin vaan aika dramaattinen hetkellinen jääenkeli sen jälkeen mutta voi hyvinkin olla katsojasta riippuva tämä näkemys.Filmiä tuossa en kyllä nähnyt. Saipan hyökkääjä hyppää osittain Metsolan päälle, joten eiköhän kaatuminen ihan siitä johtunut?
Ja Muuramella on Jokeri-fani, joten Jokerit on maalaisjengi?
Siis täh? Luisteliko Flinck siis Kaksosen jotenkin kiinni? Mä putosin nyt täysin kärryiltä.
Rinne pelasti lähes varman 3-1 maalin. Tärkeä torjunta, missä Ässäpakit taas??
Filmiä tuossa en kyllä nähnyt. Saipan hyökkääjä hyppää osittain Metsolan päälle, joten eiköhän kaatuminen ihan siitä johtunut?
Oulu ei todellakaan ole Kainuussa. Valot päälle.
Kyllä kaatuminen johtui SaiPan hyökkääjään osumisesta. Mun silmiin vaan aika dramaattinen hetkellinen jääenkeli sen jälkeen mutta voi hyvinkin olla katsojasta riippuva tämä näkemys.
Oulu on muuten Kainuussa, ei ole Lapin kanssa mitään tekemistä. Olis varmaan vielä vähän kannattanu sitä koulua käydä.
Tuomareille pisteet siitä että peliä ei vihelletä heti poikki kun kiekko on maalivahdin alueella, vaan sitä saa pelata niin kauan kuin se on pelattavissa.
Viuhkolalla ollut jo kolme huippupaikkaa tähän peliin eikä vielä ole mennyt sisään. Ja tätä jätkää minä olen pitänyt tähän asti kliinisenä viimeistelijänä kun saa paikan.