Pe 16.9.2022 Otteluseuranta(Liiga)

  • 17 845
  • 408

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Koponen 3-2
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pakko oli vaihtaa Pelicans-KalPa peliin kun Kalikka kavensi 3-2:een. Ihan vaan Mertarannan takia, tämä on kuin Suomi-Ruotsi peliä seuraisi.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kontiolalla nyt kahteen peliin 2+2. Kyllä vanha jaksaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kontiolalla, Lancasterilla ja Suomella kaikilla nyt 100% tarkkuudella mennyt laukaukset maaliin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukolle jäähy kun 6 minuuttia peliä jäljellä. Anrei Hakulinen 2 min. korkea maila.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kontiolalla, Lancasterilla ja Suomella kaikilla nyt 100% tarkkuudella mennyt laukaukset maaliin.
Suomen kohdalla on sitten selkeä virhe. Tämän ensimmäisen yrityksen Hovinen torjui, mutta oman riparinsa löi Suomi sisään. Vai miten nuo torjunnat ja laukaukset lasketaan? Eikö tuosta pitäisi tulla laukaus ja maalivahdille torjunta?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tori

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Suomen kohdalla on sitten selkeä virhe. Tämän ensimmäisen yrityksen Hovinen torjui, mutta oman riparinsa löi Suomi sisään. Vai miten nuo torjunnat ja laukaukset lasketaan? Eikö tuosta pitäisi tulla laukaus ja maalivahdille torjunta?
En minä saatana tiedä, minä vain katson tilastoja enkä mitään tylsiä jääkiekkopelejä. Nyt on itse asiassa Lancasterin prosentti tipahtanut jo 50%, katoavaista on maine ja kunnia.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuleeko Liigassa jäähy jos takamatkalta lyö hyökkääkäjältä kiekon pois ja hyökkääjä kaatuu sen jälkeen mailaan?
Riippuu joukkueista, joiden pelaajat on tilanteessa mukana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös