Saleva kehiin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Ukrainan maajoukkue
Niiiikuuuu!!! Kyllä on eri JYP kun avauspelissä.. Jess!!
Eniten minua silt häiritsee tuo sen maski. Muistuttaa vahvasti, olettamastani, kotimaastaan.Voi hyvänen aika tuota Zagidulinia. Näyttää jatkavan siitä mihin viime kaudella jäi.
Eniten minua silt häiritsee tuo sen maski. Muistuttaa vahvasti, olettamastani, kotimaastaan.
Lukon aktiivinen karvaus on ollut aika myrkkyä JYPin avauspelaamiselle, mutta muuten Lukolla on ollut vaikeuksia. Hyvä erä JYPin kannalta, mutta tästä voi silti parantaa vielä paljon.
Sinä sanoit sen, en minä. Mutta en ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päin vastoin.Mua häiritsee edelleenkin hieman se kotimaa.
Katsoin tuossa aiemmin toisessa päässä samaa, että kylläpä tekee Lukon äijät paljon koripallosta tuttua screenipelaamista, jolla estetään kiekottoman puolustajan pääsy kiekollisen iholle. Ilmeisesti siis molemmat joukkueet käyttävät tuota linjaa hyväksi.Edit. Tilannetta edelsi muuten hieno kiekottoman blokki maalinedustalla, minkä johdosta Niku tuon tilan sai.
Katsoin tuossa aiemmin toisessa päässä samaa, että kylläpä tekee Lukon äijät paljon koripallosta tuttua screenipelaamista, jolla estetään kiekottoman puolustajan pääsy kiekollisen iholle. Ilmeisesti siis molemmat joukkueet käyttävät tuota linjaa hyväksi.
Aivan mahtavalla asenteella painaa jätkä menemään. Toivottavasti nauttii itsekin koko rahalla, koska nyt näyttää peli hyvältä ja näillä askelmerkeillä tulee olemaan todella tärkeä palanen joukkuetta.BC:n toinen kausi Liigassa, BC 2.0. Tykkään.
Niin minuakin mutta ei Zagidulin sille mitään voi että kiekko Sompin luistimesta menee maaliin.Mua häiritsee edelleenkin hieman se kotimaa.
Jokainen joukkue, käytännössä jokaisessa mahdollisessa tilanteessa. Ei siis mikään uusi keksintö.Katsoin tuossa aiemmin toisessa päässä samaa, että kylläpä tekee Lukon äijät paljon koripallosta tuttua screenipelaamista, jolla estetään kiekottoman puolustajan pääsy kiekollisen iholle. Ilmeisesti siis molemmat joukkueet käyttävät tuota linjaa hyväksi.