Ruutu.fi:n lähetys on myöhässä tv-kuvaan nähden, hieman riippuen sellaiset 30-60 sekuntia.Tuleeko mulla minuuttitolkulla perässä tämä ruutu?
Äläs nyt. Missäs HIFK pakit olivat noiden Lukon maalien aikana? Ei se vika aina veskarissa ole. Samuli Ventelälle tuli tosiaan moka tuossa Aaltosen maalissa, mutta propsit valmennukselle, että Ventelä sai jatkaa edelleen pelaamista.
Mulla kans tulee perässä, ruutu täälläkin!Tuleeko mulla minuuttitolkulla perässä tämä ruutu?
Mitä vittua? Tuleeko tää telkkaristakin?Ruutu.fi:n lähetys on myöhässä tv-kuvaan nähden, hieman riippuen sellaiset 30-60 sekuntia.
Tuleehan se kaikkialla muualla paitsi DNA:n kaapeliverkossa :)Mitä vittua? Tuleeko tää telkkaristakin?
Perkele. Mulla näkyy nippanappa ylen kanavat väreissä. Ei oo tuomosia kaapeleita vai mitä ne oli...Tuleehan se kaikkialla muualla paitsi DNA:n kaapeliverkossa :)
Joo ja sitten myös nämä Elisan ja Soneran viihdepalvelut ovat hieman jäljessä tv-kuvaa, eli siis käytännössä kaikki ne jotka näyttävät sen pelin internet-yhteyden yli.Joka ikinen vuosi sama juttu, kai nyt esim mobiili ja antennivehkeet on myöhässä kaapelista. Älkää lukeko otteluseurantaa jos itkettää kun iphone on jäljessä.
Mulla on vuosia ollu mobiilibehkeet eikä ikuna ole näin paljon tullut myöhässä. Varmaan lähemmäs 2 minuuttiaJoka ikinen vuosi sama juttu, kai nyt esim mobiili ja antennivehkeet on myöhässä kaapelista. Älkää lukeko otteluseurantaa jos itkettää kun iphone on jäljessä.
Kokeile aloittaa lähetyksen katsominen uudestaan, voi olla että viive ei silloin ole yhtä paha.Mulla on vuosia ollu mobiilibehkeet eikä ikuna ole näin paljon tullut myöhässä. Varmaan lähemmäs 2 minuuttia
Koitin jo, mutta ei auttanut. Siinä mielessä eteen päin on menty, että nyt uskaltaa painaa refressiä. Aiempina kausina ei ole uskaltanut.Kokeile aloittaa lähetyksen katsominen uudestaan, voi olla että viive ei silloin ole yhtä paha.