No joo, ihan hyvä peli. Tilanteita oli molemmissa päissä roppakaupalla mutta olen minä näiltä joukkueilta parempiakin tv-pelejä nähnyt. Voitto on tietysti aina makia, en minä sillä.
Lukosta pitää sanoa että esim. Jarkko Kauvosaari ja Mikko Kuukka ovat vuoden takaiseen tasoonsa nähden menneet eteenpäin oikein peijakkaasti. Kauvollahan oli liki koko viime kauden vammojen kanssa ongelmia, mutta kenties Kuukkakin nyt yltyy siihen samaan mitä Ilveksessä.
Harri Tikkanen ja Otto Honkaheimo olivat Lukon pakkien ykköset. Honkaheimokin taisi laukoa 40 ensimmäisen minuutin aikana enemmän kuin koko viime kaudella yhteensä, ja vaikka ne vedot nyt olivat mitä olivat niin tulihan se avausmaali tällaisesta Oton kudista.
Hyökkääjistä erottui edukseen jo mainitun Kauvosaaren lisäksi Mark Bomersback. Loistavaa pelaamista sekä alivoimalla että tasakentällisin, eikä huonosti pelannut Charles Bertrand'kaan. BBB-ketjun kolmas lenkki Kris Beech oli hänkin ihan kelpo siihen saakka kunnes lensi ulos, vaikka hitaalta mutta kankealta ajoittain näyttikin.
Siitä Beechin ulosajosta sen verran että kyllähän hän Honkasta puski ja ulosajo oli oikein tuomittu, mutta väkisin tulee mieleen että olisiko tuomari siihen sinänsä melko kevyeen pukkaukseen reagoinut jos Honkanen ei olisi tintannut takaisin? En ihmettele vaikka olisi se puskukin mennyt läpi sormien.
Oliko se nyt sitten ottelurangaistus vai pelirangaistus? Hallin kuulutuksesta olin bongaavinani ottelurangaistuksen, eli se tietää Beechille huomisen pelin huilia. Helvetin typerä teko joka tapauksessa, siitä ei ole kahta sanaa.
Mika Noronen maalilla oli hyvä. Ei Raantakaan toisessa päädyssä huono ollut mutta ei vieläkään ole häntä ikävä.
Semmoinen juttu pisti myös silmään että onkohan pojat treenanneet oikein aloituksiakin? Niin selvästi ne Lukolle menivät että harvoin näkee. Tosin mielestäni Beechin ulosajon jälkeen Ässätkin rupesi aloituksia voittamaan enemmän.
Eipä tässä mitään. Kausi on taas startattu ja huomenna päästään Äijänsuolle.