Pe 16.2.2024 JYP - Tappara

  • 10 748
  • 387

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Tuomarit nyt pitää sanoa, että vittu mitä pellejä. Käsisyöttö ja pelikatki, eli millä valtakunnan säännöillä itselleen ei voi noin syöttää. Malinen ei osallistunut peliin ja Rooba otti tuon itse. Turha vihellys.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Olis kyllä tosi kiva, kun JYP pelais näinkin hyvin muitakin kuin kärkijoukkueita vastaan. Tosin jäähyjä ei sais ottaa olenkaan. Kyllähän tänään on omaan silmään oltu jopa enemmän hyvillä maalipaikoilla, mutta ei vaan löydy tätä yritystä noita heikompia porukoita vastaan.
Voisi olla sijoitus muutaman pykälän parempi.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Vai että playoffeihin haluttas… Anna mun nauraa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuomarit auttoivat vielä tuossa käsisyöttö-tulkinnassaan Tapparaa. 3 pistettä ja huomiseen.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Ei ollu palaa tänään.

Ei yhellä ketjulla vaan voi pärjätä…
 

Baldrick

Jäsen
Tuomarit nyt pitää sanoa, että vittu mitä pellejä. Käsisyöttö ja pelikatki, eli millä valtakunnan säännöillä itselleen ei voi noin syöttää. Malinen ei osallistunut peliin ja Rooba otti tuon itse. Turha vihellys.
Kyllähän se kiekko vähän hallussa on jos se on sun jaloissa ja käännyt screenaamaan. Ihan oikein viskattu tuo tilanne.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Kelpaako tuo 90-luku? Karsinnat ja kaikki.
Ei kun tuntuu olevan unohtunut. Kertaus opintojen äiti, kuten JYPinkin tapauksessa nähdään. Ei paljoa enää huudella ylimielisistä Valtran jyväjemmareista
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Huomenna sitten sopivan tasoinen vastustaja meille. Ei yhdellä ketjulla pärjää mitenkään tässä liigassa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös