Juuri tämä.Oi niitä aikoja, kun JYP pelasi noin kliinisesti kuin Tappara. Yhdellä maalipaikalla kaksi maalia ja toiseen päähän kymmenestä paikasta nolla maalia. Helppoa ja kivaa.
Minä kyllä sanoisin, että usein nimenomaan pystytään kiekottelemaan paine pois. Muut osa-alueet ne sitten vasta sakkaavatkin. Näin yleisesti ottaen, en ole tänään asiaan kyllä kiinnittänyt minkäänlaista huomiota.Kotijoukkueen pakisto ei paineen alla taida viihtya, paineettomanakin hieman roiskimista
Ovat keksineet, että pelien johtaminen maalilla tai kolmella ei toimi.JYP oli aika hyvä ja vain kahden maalin tappiolla.
Ja tuo toinen maali. Se oli Malinen joka yritti Somppia pitää. Varsinaiset pakit ihan missä sattuu ja kukaan ei ehdi blokkaamaan.
Kuten muutamassa aiemmassa viestissäkin mainittu, niin olihan Sompin reaktio sen verran myöhässä, että kiekko jatkoi jalasta jo matkaansa ennen kuin se isompi jalan liike Sompilta tuli. Ei tuosta oikein potkua sinänsä saa aikaiseksi, kun tuli kiekon liikesuuntaa ajatellen myöhässä.En nyt ihan rehellisesti tiedä mikä on potku. Meiltä joskus hylättiin polvesta kimmonnut maali, koska jalka oli ilmassa. Tämä kuitenkaan ei samoilla syillä hylkyyn mennyt vaikka luistinkin oikei liikkui eteenpäin. No viisaammat miehet ehkä ymmärtää enemmän.
Ehkä siellä on nyt suunnitelmissa päästää Tappara 3 maalin johtoon ja kokeilla toimisiko se sulaminen toiseenkin suuntaan eikä vain JYPillä.Ovat keksineet, että pelien johtaminen maalilla tai kolmella ei toimi.
Niinhän tuo näyttää olevan nyt kun uudestaan uusintoja katsoo. Taisi hieman liian hidas reaktio pelastaa.Pellin maalista ei ole mitään hajua, mutta tuossa ainakin kiekko kopsahtaa sääreen ennen jalan liikettä.
Säälin pelaajia, että seurajohto veti kauden vessanpöntöstä alas. He ansaitsisivat parempaa, mutta toivottavasti viimeinenkin ymmärtää ettei se pelkästään pelaajista kiinni ole vaikka he kentällä toki pelaakin.Jypin pelon ja paineet aistii kotikatsomoon asti, ei oo helppo paikka pelata tänään, kun Tappara teki jokasesta. Av oli totisesti Jypillä ihan kuraa. Ei olisi uskonut, että Jyp no smoking team on ulkona playoffseista tolla nipulla.
Ehkä siellä on nyt suunnitelmissa päästää Tappara 3 maalin johtoon ja kokeilla toimisiko se sulaminen toiseenkin suuntaan eikä vain JYPillä.
Mutta entä jos kolmen maalin tappioasema näyttää vastustajalle siltä, että olisi paniikki päällä?Ehkä siellä on nyt suunnitelmissa päästää Tappara 3 maalin johtoon ja kokeilla toimisiko se sulaminen toiseenkin suuntaan eikä vain JYPillä.
Minustakin mikäli oikeasti toimii.Mutta tämähän on nerokas suunnitelma,
Ei kannata Jypinkään!
Ja tää valmennus saattaa ihan oikeasti kuvitella näin.. :DOvat keksineet, että pelien johtaminen maalilla tai kolmella ei toimi.
Kiitos hyvä että jengi tykkää. Samaa en voi sulle sanoa, unohdit mainita MouhijärvenkinAi että, nyt oli kova kuitti! Kylläpä napsahti perille, minä kun olin jo raivaamassa tilaa mestaruuslippikselle.
Käythän iskemässä tämän pöytään myös JYPin osiossa? Miksei samalla myös SaiPan ja HPK:n puolella, niin naseva kuittaus oli.
Ehkä jatkoajan väsynein nasauttelija. Kuulostaa ihan joltain 15-vuotiaalta kaverilta.Ai että, nyt oli kova kuitti! Kylläpä napsahti perille, minä kun olin jo raivaamassa tilaa mestaruuslippikselle.
Käythän iskemässä tämän pöytään myös JYPin osiossa? Miksei samalla myös SaiPan ja HPK:n puolella, niin naseva kuittaus oli.