SaiPan peli on viime aikoina (vuosina) ollut kaikkea muuta yleisesti.Kuopiossa on melkeempä aina viihdyttävä peli.
Luodan vain laatupaikkoja. Kolmas veto ei ollut kaukana kassista.
Tampereella Opusta. En arvosta.Irwiniä. Arvostan.
Tappara hallitsee mutta puolustus aukeaa joka kerta kun Kärpät käy hyökkäämässä. Onneksi niin käy harvakseltaan. Hyökkäys kiinnostaa Tapparaa selvästi puolustamista enemmän.
Voi riippua hyvin paljon urkurista. pitää olla pelisilmää. Palkatkaa sinne Timo Kahilainen urkumieheksi niin jo lähtee.Itse olen karsinut omasta ajattelumallistani toisen vaiheen pois. Ei toimi.
Toisaalta kuten naapurin kannattaja tuossa ylempänä totesi. Kyllä tämä Tapparan peleissä soitettavan musiikin voittaa. Onko se nyt oikeasti joku mittari?
Kyllä se katkesi jo kuukausia sitten.Ja IFK:n selkäranka katkesi tuohon tasoitukseen.
Perushallimusalla tarkoitin juuri niitä 80- ja 90-lukujen biisejä mitä soitetaan lähes kaikissa halleissa. Jotenkin itselle noi urut kuuluu enemmän tuohon hallitunnelmaan kuin mikään musiikkiItse olen karsinut omasta ajattelumallistani toisen vaiheen pois. Ei toimi.
Toisaalta kuten naapurin kannattaja tuossa ylempänä totesi. Kyllä tämä Tapparan peleissä soitettavan musiikin voittaa. Onko se nyt oikeasti joku mittari?
Eri mieltä. Enkä palkkaa. Vaikka tokihan se saattaisi pelautua Ilveksen pussiin. Laitetaan harkintalistalle.Voi riippua hyvin paljon urkurista. pitää olla pelisilmää. Palkatkaa sinne Timo Kahilainen urkumieheksi niin jo lähtee.