Pe 16.10.2015 Sport - Lukko

  • 9 262
  • 83

keskipohja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Spårt joka ei vielä ole olemassakaan.
Täytyy kyllä ihmetellä, että Liigassa pelaa noin surkea maalivahti, mitä Timo Niemi on. Tiedä sitten, mistä tuollainen kertoo. En itse muista nähneeni noin heikkoa maalivahtia Liigassa aikoihin. Ainahan maalivahti saattaa helpon maalin päästä, mutta Niemen pelaaminen näytti kauttaaltaan umpisurkealta ja vaikutti olevan aivan väärässä sarjassa.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hmmn....olisikohan Noora Räty vapaana....hän kun omasta mielestään on ihan miesten veroinen maalivahti.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Täytyy kyllä ihmetellä, että L
iigassa pelaa noin surkea maalivahti, mitä Timo Niemi on. Tiedä sitten, mistä tuollainen kertoo. En itse muista nähneeni noin heikkoa maalivahtia Liigassa aikoihin. Ainahan maalivahti saattaa helpon maalin päästä, mutta Niemen pelaaminen näytti kauttaaltaan umpisurkealta ja vaikutti olevan aivan väärässä sarjassa.

Olet oikeassa. On suorastaan lajille häpeä pitää tuollaista jonkun joukkueen listoilla ja joku vielä maksaa hänelle siitä.

Suomi-sarja voisi olla oikea paikka.

Lukon voitto eilen oli täysin oikeutettu. Lukko oli parempi ja teki paikoista jolloin yleensä se osapuoli voittaakin. Sportin maalinteko ontui pahasti ja tuomarit olivat taas "kujalla"
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Mitä järkeä on haukkua vastustajan kakkosmaalivahti suohon, kun itse ei edes uskalleta pistää Rinnettä maaliin?

Kyllä Rinne on maaliin uskallettu laittaa ja imi jokaisen kiekon joka häntä kohti lähetettiin. Varmasti laitetaan vielä tällä kaudella maaliin vaikkei siihen olisi mitään tarvetta. Zapolski pystyy pelaamaan jokaisen ottelun ja se ei näy kevään ratkaisupeleissä mitenkään, tai ei ainakaan negatiivisesti.

Ps. Samaa mieltä siitä että vastustajan mokken haukkumisessa ei ole mitään jäkeä.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Mitä järkeä on haukkua vastustajan kakkosmaalivahti suohon, kun itse ei edes uskalleta pistää Rinnettä maaliin?

Syy on varmaankin siinä, että Rinnetä ei tarvitse laittaa maaliin ja viimeksi kun siellä oli niin jälki oli karmean näköistä. Lukon junnuista ihan kuka vaan maalivahti veätisi paremmin.
 

MENTALSPORT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Sinänsä hienoa että sportin otteluketju aiheuttaa useammin ku kerran kuussa 5 sivun mittaisia otteluketjuja, MUTTA pliis lopettakaa jo ihan kaikki! Järkyttävää jankkaamista ja muuta paskaa. Ottelu oli eilen ja tänään on jo uudet kujeet liigakartalla. PISTE.
 

Kostas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, KooKoo
Mitä eilen katselin matsia, niin alkuhan oli Sporan parasta suorittamista tällä kaudella, Sentäs vastassa liigakärki ja sarjan EHDOTTOMASTI kuumin mokke maalissa.
Valitettavasti vain Vaasalaisten tehottomuus ja maalivahdin epävarmuus tappoi pelin aika totaalisesti. Silti jäi itselle ainakin sellainen maku, että parempaa on Vaasassakin luvassa. Kunhan ei tule sitä ennen pleijarit vastaan ;)
Jos kaveri tekee 5 ja itse ei yhtään, niin omasta mielestä ihan turha vääntää kuka oli parempi jne. Kaikki pelin katsoneet sen näkivät mikä oli pelin henki eilen.

PS. Jatketaanko tämän päivän peleillä, tämähän matsi on jo mennyttä kauraa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös