Pe 15.9.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 30 949
  • 384

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
SaiPan syöttötaito on siinä Romanian maajoukkueen tasolla tällä hetkellä.

Onko antaa jotain tilastoja tai muuta mikä selventäisi millaista se Romanian maajoukkueen syöttötaito sitten todellisuudessa on? Itse kun en ainakaan juuri ole kyseisen maan pelejä seurannut.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ilveksen sysimusta kauden alku näyttäisi jatkuvan...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onko antaa jotain tilastoja tai muuta mikä selventäisi millaista se Romanian maajoukkueen syöttötaito sitten todellisuudessa on? Itse kun en ainakaan juuri ole kyseisen maan pelejä seurannut.
Mä veikkaisin, että syötöt napsuu lapaan.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Vitti oon kyllä tyytyväinen että Goodwinillä kulkee. Kova ase tälle kaudele.
 

IceMaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trashers, Flyers
Onko Jyp hommannut kaikessa hiljaisuudessa KooKoon Jarkko Immosen? Aika vaisu on tuo Immonen näin perjantaina alkuillasta.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Ihan hyvin on SaiPalla tämä peli alkanut.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Sumulaakson ensimmäisen erän perusteella Jarkko Immoset näyttävät vaihtuneet, sen verran väsyneitä ratkaisuja Rantasalmen Sulttaanilta.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Miks tuo Björkstrandiki oli Lappeessa iha turisti ja nyt joka pelissä naputtaa pojoja Kouvolassa. Saatana.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mitä ihmettä Ipalle on tapahtunu kesän aikana? Viime kaudella olivat niin positiivinen ilmestys.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilveksen alkukauden valopilkut tähän mennessä:
- Eemeli Suomi ja Arttu Ruotsalainen
- Helvetin hyvännäköiset peliasut

Siinä kaikki.

Pataan näyttää tulevan, kun puolustuspelissä ei pärjätä oikein missään tilanteissa. Nytkään ei kyetty saamaan maskia pois ja joka pelin pakollinen siniviivamaali vastustajalle näkee päivänvalon.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Huh mikä pusu kaukalolta Ahtolalle, mutta onneksi omin jaloin pukkariin. Hyvää lätkää Niiralan montussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös