On niitä muitakin ollut.Ensimmäistä kertaa tällä kaudella JYPillä ei MITÄÄN palaa. Tästä tulee aivan ylikävely.
Jerry teki pari kautta sitten rinnalla maalin niin ettei edes huomannut osuneensa kiekkoon ja tuo hylättiin, kyllähän tämä on selkeä hylky kun vielä ojentaa käsiä.Rinnastahan tuo taisi pompata maaliin, eli onhan tämä jo 3-0! Hieno homma.
Kehtasiko joku raumalainen ennen peliä valitella tärkeistä poissaolijoista? Siellähän on rosterissa tänä iltana enemmän ulkomaalaisvahvistuksia kuin JYPillä yhteensä tällä vuosikymmenellä.
Ei se enää vahvistuksista ole kiinni. Tällä hetkellä ihan sama kuka siellä pelaa ellei ole itse McJesus, koko saatanan prosessi vielä aivan metsässä.Mut ei oo hätää, Viitanen hoitaa meille varmasti kovia vahvistuksia. Ei vaan tiedetä vielä mille kaudelle.
Vois antaa vähän isommallakin kädellä, niin jos ne paineet samalla lähtis omalta harteilta/päästä ja nähtäisiin sitä Roobaa mitä tilattu ja JYP kannattajat haluaaRooba antaa painetta...johan vitsin kuulin.
Hyvin paljon mahdollista siellähän vietettiin enemmänkin aikaa. Onkohan Dominossa vai Kalliossa joukkue aikaa viettänyt?Siellä on ilmeisesti oltu Rauman yössä, ainakin pelaaminen on sitä.
Vissiin tuon yleisen otteluseurannan puolella ja hallilla.Missäs raumalaiset täältä ketjusta!
Eiköhän ne oo siellä missä muutkin, eli liigakierros seurantaketjussa.Missäs raumalaiset täältä ketjusta!
Ah, Summeri ja englanninkielisten biisien suomennokset, timanttia. "Mä aion kellottaa sua".Summeria kyllä kaipaa nyt JYP. Enkä tarkoita sitä 90-luvun kesäohjelmaa nyt
Ja The Tribe <3Ah, Summeri ja englanninkielisten biisien suomennokset, timanttia. "Mä aion kellottaa sua".