Pe 15.1.2021 Spartak Moskova - Jokerit

  • 14 505
  • 240
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokereilla melkoinen kasvojenpesu meneillään edellisiin peleihin verrattuna.
Toki vasta pari erää pelattu, mutta en minä tässä ihmeekseni mitään väsymystä näe.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Noissa 2-1 tilanteissa voitaisiin vain laukoa suoraan eikä syöttää. Anttila ja Haapala tuossa erässä esimerkkejä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen melko varma että samalla kun Znarok haastoi maalin niin pyysi myöskin tuomaria ajattelemaan perhettään
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Toisaalta ihan sääntöjen mukaan meni tuo tuomio. Oneill työnsi patjan maalin. Ilman sitä ei olisi kiekko mennyt maaliin.

No uudestaan katsottuna joo. Itse vaan olen sitä koulukuntaa, että kiekon ollessa elossa, sen saa pelata vaikka patjaa vasten maaliin.
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Tähän hylättyyn maaliin ei saa jäädä kiinni. Unohdetaan tää ja voitetaan kolmas erä, niin peli on meidän!!
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Ne tässä sarjassa kyllä keksitään kun tiukka paikka tulee ihan mistä vaan. Sieltä voi kelailla vaikka SKAn esiintymisiä pleijareissa ja niiden tuomaritoimintaa. Perusteita on. Rahakin on peruste.

Hohhoijaa. Mene sitten katsomaan vaikka kotoista keppitappelua naapurin bunkkeriin tai etsi toinen laji. KHLn tuomaritoiminta on pääasiassa helvetin hyvällä tasolla.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mitä silmäni näkevät?! Julius fucking Junttila tehnyt maalin?! Ei ois pitänyt vissiin saunassa tänään käydä, kun tällasen missannut.
Just tulin saunasta ja ihmettelen samaa... ja muutenkin että muka hyvä peli? En usko.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Saa pelata samettikätisen, sentterin kanssa. Toisella laidalla myös peliä tekevä taikuri. Kyllä tuossa ketjussa tekisi kuka vain pisteitä.
Tai sitten mun pitää käydä pelipäivänä saunassa...
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Jää kyllä Spartakilta viheltämättä useampi sellainen tilanne, josta Jokereille vihellettäisiin jäähy kerran kerrasta.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ja Grantin maila lyödään käsistä. Ei jäähyä. Ei tietenkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös