Näköjään siellä oli myös Miikka Pitkänen valittuna, en huomannutkaan.2 pelaajalla jo 2 maalia.. Pitkäsellä ja Salmisella.
Salminen, tee yksi vielä mulle! :)Joko se hattutemppu-vedonlyönti ratkeaa toisessa erässä...
Ja JYP iskee 3-1.
Koko paska lähti siitä, että Henrik Koivisto heittää huolimattomasti kiekon päätyyn ennen punaviivaa, josta pitkä kiekko, aloitus omiin, jäähy ja nyt ylivoima.
Joo onhan siinä muuttujia välissä, mutta aika isoa ketjureaktiota huolimattomuusvirheestä.
Samaa meinasin kirjoittaa. Koivisto on kyllä turha hankinta kaikin puolin.Ja JYP iskee 3-1.
Koko paska lähti siitä, että Henrik Koivisto heittää huolimattomasti kiekon päätyyn ennen punaviivaa, josta pitkä kiekko, aloitus omiin, jäähy ja nyt ylivoima.
Joo onhan siinä muuttujia välissä, mutta aika isoa ketjureaktiota huolimattomuusvirheestä.
Jep. Samoin kamera yleensä kuvaa vähän eri suuntaan kuin missä se itse tapahtuma oli. Itse hidastus on tosiaan 10% alkuperäisestä hidastettu ja näytetään maksimissaan kerran.Telia tuo uuden komponentin mukaan. Vitun nopeat hidastukset... ei kulu turhaan aikaa.
Tulee hymy suulle kun katsoo tuota dominointia.Sakari Salminen on suht hyvä liigapelaaja.
Eikös Telia luvannut ennennäkemättömän tv- toteutuksen? Paha pettymys toistaiseksi, vaikka sinänsä mulle riittää, että peli näkyy.Jep. Samoin kamera yleensä kuvaa vähän eri suuntaan kuin missä se itse tapahtuma oli. Itse hidastus on tosiaan 10% alkuperäisestä hidastettu ja näytetään maksimissaan kerran.
Perrin.On se helppoa Jypillä. Kun TPS ottais mallia