Pe 14.9.2012 Hokki - Jokipojat

  • 1 076
  • 2

Jesyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, Pittsburgh Penguins, Mestis, NHL
Tänään vuorossa Hokillakin kotiavaus, vastustajaksi saapuu ''paikallisvastustaja'' Jokipojat. Molemmat joukkueet hävisivät avausottelunsa, Jokipojat kotona SaPKolle 3-4 ja Hokki Vaasassa jatkoajalla Sportille 3-2. Voittonnälkää varmasti molemmilla riittää siis.

Hokin kentälliset ovat tulospalvelussa vielä vähän vaiheessa, päivittelen ne myöhemmin jos joku ei ehdi ensin.

Jokipoikien kentälliset:

Pitkänen - Kaijomaa - Ranta
Niva - Pavlos - Karevaara
Jormainen - Halonen - Puustinen
Arkimo - Uski - Oinonen

Elorinne - Koistinen
Immonen - Jakovlevs
Lehikoinen - Näätänen

Maalissa Rautiola, luukulla Volden.

Todennäköisesti kuuma ottelu luvassa. Harjoituskauden parissa ottelussa koiruuksia tehtiin puolin ja toisin.

Onkos Joensuusta tulossa faneja paikalle?
 

Tapsor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK
Onkos Joensuusta tulossa faneja paikalle?
Joensuusta piti lähteä ihan fanibussi, vaan eilen iltapäivällä se piti perua. Ei ollut tarpeeksi lähtijöitä, eikä bussiin saatu vastuullista matkanjohtajaa. Mutta eiköhän pari henkilöautollista lähde kohta kohti aina niin mukavaa Kajaania.

Itse illan pelistä. Toivottavasti Jokipojat ymmärtävät tänään laukoa, ja paljon. Ja laitapelissä vähän isompikokoisen Jokipon joukkueen pitäisi olla Hokkia edellä. Vaan koiruudet saisi tästä pelistä jäädä väliin. Ennakkovaikutelmani on, että joko Hokki pudottaa Jokipon täysin kyydistä, tai sit mennään jatkoajalle, ehkä voittolaukauksiin :)
 

Jesyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, Pittsburgh Penguins, Mestis, NHL
Laitellaas vaikka tuota Hokin kokoonpanoa, täydennettynä omilla veikkauksillani.

Korkiakoski(?) - Eskelinen - Virtala
Toivo - Karppinen - Rajala
Fomin - Humaloja - Alanne
Pälve - Sillanpää - Koivisto

Forsberg - Santanen
Korvakangas(?) - V-A Leinonen
Heikkinen - Huttu

Maalilla Seppänen, luukulla Tolonen/Kral

Fofanov ja Häkkinen ilmeisesti huilaavat tänään. Olen itse taipuvainen uskomaan, että ykkösketju ja kakkospari pysyvät samassa muodossa kuin Vaasassa keskiviikkona, ellei Korkiakoski ole palannut Ouluun. Toivo palaa kokoonpanoon.

Itse odotan ja toivon tänään lämpöistä ja viihdyttävää, mutta rehellistä peliä. Loukkaantumisia ei kyllä kumpikaan joukkue tässä vaiheessa tarvitse yhtään enempää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös