Joo menee välillä näinkin päin nämä. En ymmärrä miten tuota ei hyväksytty.Mitäpä helvettiä? Nyt kiinnostaisi tietää, mihin tuo hylky perustui, kun Petman tosiaan mun nähdäkseni vaikutti siihen, että maskimies ei saanut pysäytettyä ennen maalialuetta.
Tilannetta vielä näkemättä, sanoisin että perinteinen nopanheitto tuomareilta, mitään linjaahan noissa ei ole pelistä peliin ollut.Mitäpä helvettiä? Nyt kiinnostaisi tietää, mihin tuo hylky perustui, kun Petman tosiaan mun nähdäkseni vaikutti siihen, että maskimies ei saanut pysäytettyä ennen maalialuetta.
Ohjasiko maskimies hanskallaan ylimenevän vedon?Mitäpä helvettiä? Nyt kiinnostaisi tietää, mihin tuo hylky perustui, kun Petman tosiaan mun nähdäkseni vaikutti siihen, että maskimies ei saanut pysäytettyä ennen maalialuetta.
Jokainen on vastuussa omista varusteistaan.Mitäpä helvettiä? Nyt kiinnostaisi tietää, mihin tuo hylky perustui, kun Petman tosiaan mun nähdäkseni vaikutti siihen, että maskimies ei saanut pysäytettyä ennen maalialuetta.
Jaa, jos noin oli, niin se selittäisi.Ohjasiko maskimies hanskallaan ylimenevän vedon?
Tähän erään tuli huonompi SaiPaNo nyt 2-1 HPK. SaiPa on huono.
No kun ei ole. Maalivahdin estämistä nimen omaan ei tuomita, jos puolustava pelaaja aiheuttaa hyökkääjän päättymisen alueelle.Jokainen on vastuussa omista varusteistaan.
Gallo osoittaa mulkeron piirteitä liruttamalla kiekon vihellyksen jälkeen maaliin.