Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Kerpele, jäähyä tulee. Tarkasti tämä ja sitten ratkaisua päin. Toivon ma.
Yhtään et kannata turkulaisia siä.Mitä nää tepsiläiset vaan vemppaa kiekon kanssa? Vähän voisi kaivata suoraviivaisuutta.
En mä. Porissa kyllä asun mutta ei musta silti Ässälstä saa. Olen kyllä silti joutunut ostamaan Ässien fanituotteita. Vähän tuntui siltä kun olisi alaikäisenä yrittänyt viinaa ostaa.Yhtään et kannata turkulaisia siä.
Mää ihmettelen, porilainen KalPafani. Ja mä en edes oo Porista. Häpee siä, senkin hunsvontti. Tai sitten älä häpee.En mä. Porissa kyllä asun mutta ei musta silti Ässälstä saa. Olen kyllä silti joutunut ostamaan Ässien fanituotteita. Vähän tuntui siltä kun olisi alaikäisenä yrittänyt viinaa ostaa.
Mitä siistiä olis olla Porissa Ässät-pipossa? En muuten Kuopiossa asuessani käyttänyt KalPa-tuotteita, vasta kun muutin pois.Mää ihmettelen, porilainen KalPafani. Ja mä en edes oo Porista. Häpee siä, senkin hunsvontti. Tai sitten älä häpee.
Arvostan. Hieno olet!Mitä siistiä olis olla Porissa Ässät-pipossa? En muuten Kuopiossa asuessani käyttänyt KalPa-tuotteita, vasta kun muutin pois.
Miks musta tuntuu että elän edelleen ikuista yläastetta, missä en halunnut sulautua massaan.
Kyllä mä täällä kerran kaudessa hallissa silti käyn.
Lindroth pelannut 24.46. Huomenna Porissa sitten kunnolla pommeja alusta lähtien ja mehut pois.
Toki varmaan voisi itselläkin olla valmentajana houkutus tuollainen peluri laittaa joka toinen vaihto jäälle. Mutta back to back -peleissä saattaa alkaa pohkeessa painaamaan jälkimmäisen pelin loppua kohti.Pelaa joka pelissä liikaa, normiminuutteja.
Olenko ainoa jonka mielestä nuo maaliodottamat olivat molemmilla joukkueilla liian isot suhteessa pelitapahtumiin? Paljonko sitä annetaan jos kaarelta laukoo ilman maskia niin että maalivahti on torjunta-asennossa?Hei me voitettiin maaliodottama yli kahdella maalilla, jes!
Olenko ainoa jonka mielestä nuo maaliodottamat olivat molemmilla joukkueilla liian isot suhteessa pelitapahtumiin? Paljonko sitä annetaan jos kaarelta laukoo ilman maskia niin että maalivahti on torjunta-asennossa?