@JypFabu on vähän eri mieltä. Keskiviikkonahan tiputtiin lopullisesti playoff-taistosta, vaikka voitettiin silloin.
Juu, voisin kiteyttää, että karsintapeikkoa tuolla hätistettiin. Vaan pelinä tuo ei antanut pienintäkään viitettä, että tekemisen taso ennakoisi minkään sortin säälipelejä. Hupaisaa sinänsä(kävin tässä 2 - 3 erän väliin saunomassa) että joutuu toteamaan kummankin joukkueen olevan pihalla, kuin se kuuluisa lintulauta. Jos kohelsi JYP suorastaan käsittämättömällä aivottomuudella, syyllistyi kaveri ihan samaan. Ei vissiin siis yllätä, jos sarjataulukkoon sivusilmin vilkaisee. Sen lisäklsi, että kumpikin joiukkue oli poelillisesti kaukana siitä, mitä ammattisarjan tekemiseltä on lupa odottaa, myös kummankin tunnekontrolli oli eskari tasoa.
Noh, oli kaiketi ns. viihdyttävä matsi, lähtien siitä, mikä kullekin viihdyttävää on, toisen viihdyttävä on toiselle kärsimystä. En yleensä nostele yksittäisiä tekijöitä joukkueesta, moni ehkä huomannut ja moni ei, mutta kyllä viime aikojen pelissä mun silmään no: 17, Mäkinen on ollut JYPin selkärankapelaaja. Ei mikään Kalapudas tasoltaan, mutta tekee juuri oikeita asioita viisikossaan molempiin suuntiin, tuommoista meikämannen silmä tykkää katsoa.
Edelleen vain putkessa kolmen pisteen voittoa kairaten on realismia säälit, nyt ei näytä ihan siltä ja jos silötä ei näytä, niin sitten on vissiin niin. Joku kun meikäläistä osasi trolliksi kuvitella aiemmissa seurannoissa niin haloo, sanon säälimättä sen minkä näkymästä ymmärrän, minulle se on toden toteamista. Luulin että edes tämä minusta olisi näiden palstavuosien jälkeen selvinnyt.
JYP ei edelleenkään osaa pelata keskialuetta omalle joukkueelleen, liekö minun elinaikanani tulevatkaan, jotenkin hiipii epäilys puseroon, kun viiltää ovenpieleen JYPin konttausvuosien määrää per kausi, kohta on hommattava uudet karmit saatana, laitanko laskun Seppäselle?