Pe 14.2.2020 Otteluseuranta (Liiga)

  • 19 916
  • 311

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vaasassa on tunnelmaa kun olympiafinaalissa. Ihan pissattaa koko ajan. Yleisöökin varmaan sata.
Kävin helmikuun eka päivä Sport Ilves pelissä ja Vaasan kotiyleisö oli todella suuri pettymys. Ainakin siihen verrattuna mitä olen palstoilta lukenut, että siellä on sellainen helvetti irti että vierasjoukkueella on paskat housuissa jo alkulämmittelyn aikana. MElko hiljaista olisi ollut ilman Ilves faneja.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kävin helmikuun eka päivä Sport Ilves pelissä ja Vaasan kotiyleisö oli todella suuri pettymys. Ainakin siihen verrattuna mitä olen palstoilta lukenut, että siellä on sellainen helvetti irti että vierasjoukkueella on paskat housuissa jo alkulämmittelyn aikana. MElko hiljaista olisi ollut ilman Ilves faneja.
Kaippa siä on vähän vittuunnuttu puuhasteluun tai jotain.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Vittu mikä huumorijäähy Ässille.... :D:D

Jos tämä on päivän linja, niin hyvää yötä.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näyttää tutulta. Kärpät pyöriskelee ja vastustaja käy tekemässä välillä maalin.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hahah, sellainen pelleily. Larsson ei saa jäähyä selvästä rikkeestä ja Kivelä saa pienestä kuittipoikkarista 2min.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Hahah, sellainen pelleily. Larsson ei saa jäähyä selvästä rikkeestä ja Kivelä saa pienestä kuittipoikkarista 2min.
Hienoa että tuollainen Kovan tapainen mikropippeli pääsee pätemään näihin liigapeleihin. Ei mitään kykyä hahmottaa itse peliä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Jos lainkaan lohduttaa niin oli ihan ajan kysymys, sen verran vakuuttavasti Kakkonen on tullut mukaan liigaympyröihin.
Tuntuu vaan että noita oikeesti Kalpaa vastaan tehdään ja sit niitä 60 pelin maalittomuuden jne. katkoja. Mutta siitä se Kakkoselta toivottavasti lähtee muttei tänään enempiä tarvis...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös