Pe 14.10.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 11 717
  • 161

Ralph

Jäsen
Kantola lentää vaihteeksi kuin leppäkeihäs. Nyt vain Larmi kävi avittamassa toki.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Nyt sai Palvekin toisen syöttöpojon. Ihmeen vähän Oilerssilla niitä pojoja on tullut, mutta kyllä nyt pikku hiljaa alkaa tippumaan. Tulokkaiden pistepörssin tulee viemään khyllä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Larmi perkele. Ei saanut sentään jäähyä, mutta O. Manninen sai.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Larmi voisi vaikka keskittyä jatkossa siihen jääkiekon pelaamiseen, kannata alkaa nuorena kaverina veteleen tollasia temppuja, sieltä putoaa myös pilvilinnoista nopeasti alas jos tollaseksi alkaa.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Larmihan tuosta jäähylle olisi pitänyt laittaa. Maalivahdin hyvä vedellä, kun luottaa ettei kosketa takaisin tai pelaajat tulee apuun aina. Veskari saisi vastata noista aina ihan itse.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Kävi erän jäljeen H.Koivisto vähän laittamassa poikkaria Arskan selkään. Arska vois vetää turpaan ensi erässä.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Ruutu.fi: "Lähetys on keskeytetty koska tiläsi käytetään muualla."

Mulla on saman natin takana kaikki Ruudun lähetykset ja silti tuollasta tekstiä pukkaa ???
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ruutu.fi: "Lähetys on keskeytetty koska tiläsi käytetään muualla."

Mulla on saman natin takana kaikki Ruudun lähetykset ja silti tuollasta tekstiä pukkaa ???
Onko jollain muulla tiiossa tunnarit? Ainoo mikä tulee mieleen tommosesta.
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Larmihan tuosta jäähylle olisi pitänyt laittaa. Maalivahdin hyvä vedellä, kun luottaa ettei kosketa takaisin tai pelaajat tulee apuun aina. Veskari saisi vastata noista aina ihan itse.
Siellä on jo jäähy tulossa, kun Larmi vetää jalat alta. Jäähyä ei tullut, joten ei mitään vastattavaa. Jäähyn paikka toki.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Vaasassa kiinnostaa Jugurttit vähemmän kuin Italialainen peräpukama voide norjalaisia
 

Ralph

Jäsen
Niin, viisi-kolmonen olisi kuulunut tulla KooKoolle erän alkuun, mutta tuomari auttoi nyt Kerhoa. Toki tuomari voi väittää, että Larmi vain otti mailan takaisin peliasentoon. Siltähän se myös näytti, vaikka Larmi siinä siis oikeasti rikkeen teki.
 

Ralph

Jäsen
Perkele, siinä oli Kerhon ykkösellä taas paikka. Tai oikeastaan kaksi. Ylivoimaa sentään, mutta maali olis ollut mukavampi juttu.
 

Ralph

Jäsen
Mitä siellä Kouvolassa yleisöstä huudellaan? Kuulinko oikein: "Perhonen, saatanan haamu"?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös