Mainos

Pe 13.9.2024 Kiekko-Espoo - HIFK

• 1 642
  • 12

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Hieman ehkä olen pettynyt siitä, että aloituskiekon pudottaa kaupunginjohtaja, eikä joku Kiekko-Espoon legenda. Kukkaro edellä kuitenkin mennään, Espoon kaupunki otteluisäntänä on varmaan tästä hyvin maksanut...
Toivottavasti muistetaan niitä vanhoja juuria myös alun juhlallisuuksissa.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onhan tää Kiekko-Espoon 40-vuotisjuhlavuosi, joten varmasti jollain tapaa luulisi näkyvän. Toki organisaatio on uusi, mutta samaa jatkumoahan tää on siinä missä vaikkapa Jokereidenkin uusi organisaatio jatkaa aiemmin ollutta.

Ite pelistä uskallan odottaa jopa kotijoukkueen voittoa. Tiistaina meni vielä etenkin alku hermoilun piikkiin ja muuhun, tänään toivottavasti alusta asti hereillä. Ja Rimpinen maaliin.

jonBBE9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen maajoukkueet, Tennis
Mielenkiintoista nähdä millainen matsi tulee.

Tiistaina Nordiksella numerot eivät ehkä ihan vastanneet ottelun kuvaa, sillä Espoo oli hyvin pelissä mukana ja jopa 5 vs 5 -pelissä niskan päällä.

Rimpinen aloittaa varmasti maalilla, joten hyvää maalivahtipeliä sarjanousija tarvitsee saadakseen pisteet.

Tuomarityöskentely on suurennuslasin alla, tiistaina IFK sai monta ylivoimaa, joten tässä on pelin käännekohta, miten jäähytasapaino muodostuu tänä iltana. Jos IFK saa tiistain tapaan yhtä paljon ylivoimaa, niin kyllä tämä meille kääntyy, oli ylivoima sen verran vaarallista ja materiaalietu näkyy.

Lopputulosveikkaus: 2-2 ja jatkoille mennään ja jatkoajalla IFK ratkaisee.
Tasainen matsi tulee. Espoo tulee vimmalla päälle kotiyleisönsä edessä ja Rimpinen maalissa hyvä.

jonBBE9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen maajoukkueet, Tennis
IFK tänään:

Vesalainen - Lehterä - Pakarinen
Sund - Martin

Komarov - Kodytek - Marleau
Manninen - Knot

Mäkiaho - Hartikainen - Rask
Lindbohm - Kiviharju

Seppälä - Jasu - Åsten
Nykyri

Taponen (Elias)

Melart tippunut viime pelistä pois kokoonpanosta. Seppälä Miehon tilalle myöskin neloseen. Manninine nousee Knotin pakkipariksi.

Ramirez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hieman ehkä olen pettynyt siitä, että aloituskiekon pudottaa kaupunginjohtaja, eikä joku Kiekko-Espoon legenda. Kukkaro edellä kuitenkin mennään, Espoon kaupunki otteluisäntänä on varmaan tästä hyvin maksanut...
Toivottavasti muistetaan niitä vanhoja juuria myös alun juhlallisuuksissa.
Jos mä oisin saanut päättää niin kunnia ainutlaatuisessa ottelussa kiekon pudottamiseen olisi annettu Martin Saarikankaalle.

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Makaan muuton jälkeisessä koomassa & lentsusta toipumassa. Kaikki voimat illan ponnistuksen. Tunnelma ja minä olemme katossa. Se verran korkealla mun mesta tänään siis. Kespoo ei saa intoilla itseään liikaa jäähyolemään. Se jos onnistuu, niin voitto on lähellä. IFK tuntuu olevan kova ylivoimalla, joten jotain siitäkin voi päätellä.

RÖDA1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä tempo ollu matsissa ja viihdyttävää katottavaa. Vähä kaipais silti pientä säpinää ja torikokouksia, jännitettä jännitettä! Mä oon ehkä myös paatunu urheiluromantikko, mutta oispa siistiä jos Espoo skulais noilla paidoilla mitkä on joukkuekuvassaki.

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Taas peli kaatui tuomareihin. IFK sai liikaa jäähyjä ja se sekoitti täysin kotijoukkueen pelin. Kokemus sinänsä oli mukava ja trooppinen, hallissa oli oikeasti yli 25 astetta. Sumu on varmasti jo mainittu. Hyvä tapahtuma, hyvä mieli. Tappio tuli, mutta toisinkin päin olisi voinut mennä.
Plussaa molemmille joukkueille aktiivisesta pelitavastä. Tästä on hyvä jatkaa.

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli mieleen, että eikös tuota sumua olisi kannattanut brutaalisti hyödyntää? Siis mahdollisimman kovia laukauksia puolesta kentästä, jolloin veskari ei näe kunnolla laukaisuhetkeä. Taposen mukaan kun vasta oman siniviivan jälkeen alkoi nähdä kunnolla.

Onnittelut Kiekko-Espoolle paluusta liigakartalle ja toivottavasti pisteitäkin ropisee jatkossa.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sumu oli kyllä pahimmillaan ihan älytön, toiseen päätyyn ei käytännössä nähnyt. Toivottavasti tuollekin tehdään joskus jotain.

Hyvä peli oli silti eilen, vaikka tappio tulisikin. Puolustuksen koomailut pois ja erikoistilanteet kuntoon niin pisteitä alkaa ropisemaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy