Pitaa Pahaa Tarasov on sinulle tehnyt?Olet myohassa, @I own your face ehti jo nimemaan Karhusen, game over
Ei mitaan, jatan hanet rauhaanPitaa Pahaa Tarasov on sinulle tehnyt?
Onpa erikoinen peli Tampereella.. ei hajuakaan siitä miten tässä käy..
Lepaus oli kerennyt jo kaatumaan ennen kontaktia, ainakin hallilta nähtynä. Eli mielestäni väärä tuomio
Kannattaisi varmaan IFK:n peluuttaa sitä selvästi parempaa maalivahtiaan, niin otteluiden voittaminenkin voisi olla helpompaa.Pelsut 2-0. Atte "kakkosdivari" Engren maalilla, ei ihme että menee kaikki.
Korjasin virheen puolestasi. Ei tarvitse kiittää, virheitä sattuu kaikille.Vähän kyllä olen pettynyt Hopea-Jukkaan.
Onpa erikoinen peli Tampereella.. ei hajuakaan siitä miten tässä käy..
Vanha kunnon hopeakettu olisi jäädyttänyt pelin siihen ja Tappara olisi voittanut 0-1 ;)Vähän kyllä olen pettynyt Kulta-Jukkaan. 0-1 -tilanteessa olisi pitänyt lopettaa hyökkääminen ja panna luukut kiinni.
Sama.. onneks otin myös Lassi Thomsonin.Kovasti mietin, että otanko Kolppasen vai Karhusen liigapörssiin. Tietysti otin Kolppasen.
Meikä arpo Karhusen ja Laurikaisen välillä. Vitun tyhmä kun olen niin otin jonku Laurikaisen.Kovasti mietin, että otanko Kolppasen vai Karhusen liigapörssiin. Tietysti otin Kolppasen.