Pe 13.9.2013 JYP - Kärpät

  • 27 591
  • 104

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kyllähän hallilla peliä katsottaessa näkee pelin paljon paremmin. Television välityksellä ei näe koko kenttää, vaan kamera seuraa yleensä kiekkoa. Jos haluat seurata tarkasti jonkun tietyn pelaajan otteita, on sinun oltava paikan päällä. Tästä syystä scoutit kiertävät ympäri maapalloa katsomassa pelejä paikan päällä. Nykyään halleissa on myös hyvät mahdollisuudet seurata samat hidastukset kuin televisiossakin, joten koti-tv ei tuo mitään lisäarvoa ottelulle. Paikan päällä oleminen tuo taas erittäin suuren lisäarvon. Kannattaa kokeilla hyvä ZayWest.

Olen viimeisinä vuosina pitänyt tapana käydä väijymässä 10-15 peliä ihan hallillakin. Mainitsemasi seikat ovat totta, mutta tiettyjen asioiden näkemiseen riittää ihan kivasti näköradiokin. Tältä pohjalta en ymmärrä monesti tapahtuvaa vinkumista argumentilla "no olitko edes hallilla" -tyyliin.
 

_Wildchild_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat Halutulle muutokselle (TM)
Sen vähäsen mitä pelasi, niin en kyllä diivaksi sanoisi. Vai onko sinulla tietoa jotain aiemmin ja ennen peliä tapahtuneista ?
Viittasinkin enemmän juuri pelin ulkopuolisiin tapahtumiin. Esimerkiksi juuri ennen pelin alkua kun muu Kärppä-joukkue kokoontui tiiviisti yhteen maalin eteen tsemppaamaan niin JMA surffaili yksin jäällä ja jäi lopulta nojailemaan monen metrin päähän muista. Ehkä diivamaisuus on väärä ilmaisu JMA:n käytökselle mutta tuollaisista pienistä elkeistä tulee helposti sellainen käsitys että mies ei varsinaisesti ole mikään Joukkuepelaaja vai lähinnä irrallinen vahvistus.
 

dafjkl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos ja JYP
Olen viimeisinä vuosina pitänyt tapana käydä väijymässä 10-15 peliä ihan hallillakin. Mainitsemasi seikat ovat totta, mutta tiettyjen asioiden näkemiseen riittää ihan kivasti näköradiokin. Tältä pohjalta en ymmärrä monesti tapahtuvaa vinkumista argumentilla "no olitko edes hallilla" -tyyliin.

Voit rauhassa ZayWest hyvä tsekata vaikka viestihistoriastani, kuinka usein olen "vinkunut" hallilla olemisesta. En kovinkaan usein. Mutta jos joku kirjoittaja alkaa olla potkimassa joitain pelaajia pois yhden pelin perusteella ja se peli ei edes sitten anna siihen mitään aihetta (kuten Rautakansleri nyt Abidin kohdalla teki) - niin pakko on vähän huomauttaa siitä, ettei ole ehkä miehen koko pelisuoritukseen voinut edes paneutua. Jos olen väärässä pahoittelen.

Itse olen tavannut katsella eri sarjatasojen pelejä hallilla vuodessa useampia kymmeniä ja tv-seurannat päälle. Ehkäpä siksi, en juuri koskaan yhden ottelun perusteella pelihousujani revi tai kohtuuttomasti mistään riemastukaan
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Voit rauhassa ZayWest hyvä tsekata vaikka viestihistoriastani, kuinka usein olen "vinkunut" hallilla olemisesta. En kovinkaan usein. Mutta jos joku kirjoittaja alkaa olla potkimassa joitain pelaajia pois yhden pelin perusteella ja se peli ei edes sitten anna siihen mitään aihetta (kuten Rautakansleri nyt Abidin kohdalla teki) - niin pakko on vähän huomauttaa siitä, ettei ole ehkä miehen koko pelisuoritukseen voinut edes paneutua. Jos olen väärässä pahoittelen.

Ehkä tajusit ettei tämä kuitti ollut vain sinulle osoitettu. Ylipäätään vituttaa kuulla kommenttia ns. väärin katsotuista peleistä. Itse olen monesti saanut kuulla etten ole mikään oikea fani kun en ole kaikissa mahdollisissa peleissä hallilla. Ei siis riitä että katsoo kaikki mahdolliset pelit. Oli kanava mikä tahansa.

Sinulle suosittelen kärjistettyjen provojen sivuuttamista. Ei ketään potkita yhden(eikä useammankaan) pelin otannalla pihalle edes fanien papereissa. Oma kritiikkini eilisen suhteen oli perusasioiden vituiksi vetämisessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös