Ohhoh, onpa aikaa edellisestä matsikommentista. Mennäänpä taas muita katsomatta. Blues teki "mikekeenanit", kolme tehtyä ja kaksi päästettyä, se riittää. Blues oli paikoissaan terävämpi ja numerot ovat oikeudenmukaiset.
Plussaa:
-No, sanoin jo viime keväänä, että Summasen ja Rautakorven joukkueiden koko fokus on keväässä ja molemmille tulee nihkeä syksy. Tässä mielessä ei mitään yllättävää, ei edes huolestuttavaa.
-Pakarinen ja Salmelainen - hyvää peliä.
-HIFK paransi loppua kohti, se on jollain tasolla hyvä merkki.
Miinusta:
-Thiessenin maalivahtipeli ei tule tuolla tasolla riittämään. Mulle tuli mieleen vanha kunnon Lunkka. Veskari on periaatteessa ihan ookoo ja videoclipeistä voidaan katsella, kuinka pakit mokailivat. Tästäkin huolimatta maalivahti päästää liikaa maaleja eikä osoita merkkejä siitä, että voisi auttaa joukkuetta tiukassa paikassa.
-HIFK:n pakisto on....krhm....ammattikielellä sanottuna aivan paska. Eklund on ainoa, jolla on luisteluvoimaa. Muuten siellä on jäällä pelkkiä mikkokurvisia. Ja kaikki kunnia Kurville, mutta hänentyyppisiään pakkeja ei tarvita kuin yksi ja se kiintiöpaikka on jo #15:llä.
En vielä huuda, että kausi on menetetty. Just muistutin, että nykyään nämä hommat pitää katsoa kevääseen asti. Hyväksyn senkin, että tiettyjen valmentajien teeseihin kuuluu kunnonajoittaminen kevääseen. Suhtaudun Summasen kunnonajoitukseen samanlaisella luottamuksella kuin Rautakorven vastaavaan. Sen verran kokeneesta kehäketusta on kyse. Mutta pakisto & mv? Tämä osasto vaikuttaa huolestuttavalta just nyt.
edit: Mun telkkarista kuuluivat HIFK-fanit hyvin, espoolaisfaneja en huomannut ollenkaan. Mutta korostan, että jokainen kuuntelee just sitä mitä itse haluaa.